NexteR Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 haha ja....men men men må jo ha plass til cola også.. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det hjelper ikke med mer plass i bredden når det er lengden som teller når du har et beist av en 19" tommer med deg. Men jeg tror faktisk at jeg skal kjøpe meg en flat skjerm. Men da har jeg fremdeles et Thermaltake XaserIII med meg også. Må jo ha plass til alle harddiskene mine jo. Det har aldri vært like god plass i bredden på mange år. Jeg sier heller at de skal lære å utnytte plassen berdre til neste år. Helt bak var det jo en god del plass til overs. Og crew badet i plass. Selv om de får en kul og gul t-skjorte vil jeg ikke si at de skulle få lov til å bruke 6 så kalte plasser i forhold til oss. I bredde og lengde. Pluss de hadde litt vel mye plass foran senen. Det var aldri nok folk til å fylle den plassen på noen tid under tiden jeg var der. Dessuten så ville ikke de bakerste se noe uansett. Jeg sier at de kunne brukt mer av den plassen og fått opp 2 stk kjempe store skjermer, som viste hva som skjer på senen når det skjer noe. Og noen flere høytalere rund i salen slik at ikke bare de som sitter ved senen blir blåst vekk. Fordi de andre i salen skal høre også. Og personer som greier å smugle med seg super høytalere skulle fått anlegget knust. Eneste som burde ha store høytalere skal være crew'et. Da kan vi faktisk høre de også. Og de burde vise demoen litt mer, og legge de ut på et lett sted som alle kan finne og se på selv. Dermed får du flere som gidder å stemme ol. Og noen syke konkuranser vil trekke folk til senen med en gang. Ikke noe jack ass, men noe folk fatisk vil le av. Det er jo faktisk en fest det er snakk om!!! Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg skal love dere en ting. Om det blir mindre plass på bordet på TG til neste år.ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRG jeg kommer til å bli så sint. Ikke alle har råd til en flatskjerm og Shuttle. Eller en dyr bærbar. Satt med mus og tastatur på fanget i fjor. Skjermen min hold på å ryke pga at varmen ikke kom seg helt ut. Stod tett i tett med skjermer ved siden av hverandre. Og når han ene slo på sin skjem, mått vi andre ta 5 min pause. Det var så mye magnetiske forstyrelser. :gretten: Dra heller til danmark neste påske ferie, om det er like gale neste år også. HELT ENIG sitter selv med maxitower, og 19" skjerm, naboen min hadde det samme, måtte faktisk åpne kabinettet, og dytte skjermen litt inn i kabinettet, ble nesten sur da jeg så plassene, var jo halvparten av det vi hadde 02, de må på en eller annen måte få mer plass til deltakerene,. merket ingenting av de magnetiske forstyrrelsen, men tviler ikke på at du slet med det. får vel låne en lcd, nytter ikke med 19" crt og den plassen kjkt med en ledig plass siden av seg da .. det hadde jeg woho ! det var deglig !eneste var den irriterens pallen som gikk rett ned midt ppå plassen min - stiv i lusken etterhvert Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 nå har ikke jeg vært på lan, men har sett noen bilder. hvorfor har alle pcen på bordet om det er så liten plass? eller er det bare dybden som er så liten? Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 de hadde dem på bordet fordi de fleste ikke hadde lange nokk kabler til å ha dem på gulvet - var to "pallebord" intillhverandre så filk satt på bedde sider og det var en stor pall midt mellom disse bordene som holdt dem oppe håper de borer noen hull neste år så vi har noe å trakke kablene gjennom Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 oppdatert TG huskeliste: ta med hullfres:) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ut ifra antall innbyggere i landet så har Norge det største og kjem nok til å ha det ei stund. Tenk på kor mange USA må ha for å få like stor % av folketallet Svergie har 8.8mill innbyggere så de har ein del å ta igjen. :D Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hadde man ikke 80cm (bredden)x120cm på tg03 som alle andre år? I såfall er det ikke noe å sutre over. Får se om jeg orker tg til våren..droppa det i år men.. Magnus Lenke til kommentar
L.. Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hadde selv max 60 x 60cm på min plass. Skjermene til måtter stables tett inn til hverandre på begge sider av bordet. Så det ble av og til litt støy på skjermen, og ikke snakk om varmen som var bak der. Målte det til over 50 grader faktisk. "SUKK" :grine: Lenke til kommentar
Josten Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Får passe på å ta med alle løsviftene som ligger og slenger. For så å sette dem på strategiske steder. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 TG er vel det største i verden. CPL i USA er jo også ganske stort, men ikke på langt nær så stort som TG. Er det ikke slik at CPL er en data messe? ikke bare LAN? CPL Dallas var d vell 13000 stk på? offa, er dopa på parasett, kansje jeg ikje husker heilt riktig? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 begynner å nærme seg tg nå... vet ikke om jeg gidder å dra dit, blir sikker ca 50cm(bredde)x40cm i år, så de får plass til enda flere, tror jeg tar meg en skitur til hafjell eller no istedet jeg... Lenke til kommentar
hajl Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Nå er det på tide at dere nerder kommer dere ut i naturen i påsken Kan'ke sitte inne å spille data. Kom dere ut på skitur med Nikkers og kvikk lunsj Lenke til kommentar
L.. Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Æsj!!!!!! Snø og frost nei takk. Drar heller til danmark eller sverige eller syden ol. Gidd å stå i kø opp og ned fra fjellet. Fryse og bli snø blind. Det kan du ha for deg selv. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Var på TG03 og Dreamhack Summer i år. Hvilken som er størst er totalt uinteressant. Dreamhack har bedre mat, bedre plass, bedre bordkonstruksjon, bedre nettverk (ingen problemer, slik som TG03), kulere folk (ikke bare cs whores), hytter 150m fra inngangen til 600/døgn (4 senger), Svær pizza og brus til 40kr downtown, skitstort kjøpesenter 300m unna +++++ Og sist men ikke minst, SHARES. Folk har faktisk Shares og er ikke som TG hvor alle fjortisene tror de fortsatt sitter på dialup og nekter å share. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 har valget mellom tg og noe som ligner dette: vet ikke helt hva jeg skal... Lenke til kommentar
SirJohn Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Saken er klar, TG!! SEFF Heller ha det litt trangt eit par dager, enn å hutre og fryse oppe i fjellheimen... : Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Vel.. gidder ikke å lese alt, men svaren nå i alle fall på trådstarters spørsmål : The Gathering i Vikingeskipet, Hamar -ER verdens største LAN, og hadde ca.5500 deltakere i 03 -Dreamhack @ Sverige kom vel på en grei 2'dre plass Største i USA - ingen peil sry Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det er sikkert trangt men gøy på TG men eg ville heller vert på fjellet og ståt på slalom=) e jo bare konge det. Det er jo nesten like kald som i karbinette mitt Lenke til kommentar
DCP Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 TG er ikke et lan party! not a lan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå