ExcuZ Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 er ikke tg verdens største`? og om det er så, hva er det største som finnes i usa? Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 TG er iallefall verdens størrste lan i ETT lokale.. Tror det greiene i usa sprer seg over flere bygg.. - er det jeg har hørt da ^^ Magnus Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Oslo LAN er ganske stort. Jeg tror at de har en 3-4 haller som har plass til en 3-4000 personer. På TG i år var det ca. 5200 personer. Det er i hvertfall det største LANet i Norge. Men det er sikkert noe større greier i USA. Lenke til kommentar
xEbo Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 TG er iallefall verdens størrste lan i ETT lokale.. Tror det greiene i usa sprer seg over flere bygg.. - er det jeg har hørt da ^^ Magnus ganske riktig. Tg konkurer med et lan i danmark. derfor det alltid blir fler og fler på tg. Nå har tg rekorden, men det varer ikke lenge. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Oslo lan har potensiale å være verdens største lan egentlig... De bruker jo bare et av tre saler, som skal romma utstillingene, oss, crew og annet rart... Vi (lan'erne)(3000pers) bruker kanskje 1/2 av salen... Så hadde alle tre salene blitt brukt, kunne det godt kommet over 25-30k folk... Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 De bruker jo bare et av tre saler, som skal romma utstillingene, oss, crew og annet rart... Vi (lan'erne)(3000pers) bruker kanskje 1/2 av salen... Så hadde alle tre salene blitt brukt, kunne det godt kommet over 25-30k folk... Og hvis ikke lokalet i Lillestrøm er stort nok så finnes det enda et utstillingslokale 10min derfra, Exporma..svære greier. Lenke til kommentar
Marxxx Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg har hørt at "The Assembly" i Finland er verdens største, men jeg pratet med en kompis av meg fra Finland som har vært der og i følge han var det flere folk der en på TG. Vet ikke om det stemmer, men det er nå det jeg har hørt... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 TG03 er faktisk det støreste data partyet som noen gang har vært(verdens størrste), det konkurerer ikke med ett lan i danmark, men i sverige, Dream Hack. faktisk var Dreamhack sommer 02 større enn tg 02, og tg mistet sin status som verdens største, og tok den tilbake ved å putte 5300 personer inn i en hall, men desverre kommer Dream Hack til å ta igjen tg, da tg har skrevet en 3 års kontrakt med hamar om at de skal fortsette å ha det der, mens dream hack ikke har noen begrensninger, men er LANGT fra så populært som tg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 TG03 er faktisk det støreste data partyet som noen gang har vært(verdens størrste), det konkurerer ikke med ett lan i danmark, men i sverige, Dream Hack. faktisk var Dreamhack sommer 02 større enn tg 02, og tg mistet sin status som verdens største, og tok den tilbake ved å putte 5300 personer inn i en hall, men desverre kommer Dream Hack til å ta igjen tg, da tg har skrevet en 3 års kontrakt med hamar om at de skal fortsette å ha det der, mens dream hack ikke har noen begrensninger, men er LANGT fra så populært som tg. TG er og kommer nok til å bli verdens største en stund til, det som overrasker litt er jo at et land som har mindre innbyggere enn flere byer i england, usa etc klarer å samle flest nerder. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Høyere nerde populasjon kanskje Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Høyere nerde populasjon kanskje thats the way i like it! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 TG er og kommer nok til å bli verdens største en stund til, det som overrasker litt er jo at et land som har mindre innbyggere enn flere byer i england, usa etc klarer å samle flest nerder. kanskje du har rett, men tg har faktisk skrevet en 3-års kontrakt med hamar/vikingskipet om å ha tg der i 3 år til, de MÅ ha tg er i 3 år til. det er en mulighet for at dreamhack kan ta igjen tg på folk , men det klarer de aldri med populæritet, tg er og blir det mest populære data-partyet, men vi får se hvor lenge det holder på verdens største Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 TG er vel det største i verden. CPL i USA er jo også ganske stort, men ikke på langt nær så stort som TG. Kan godt hende at Oslo LAN kan bli verdens største, men hvordan har du tenkt at de skal presse inn 30k inni tre saler? Dessuten så blir et slikt LAN for stort til i det hele tatt finne sted. TG er kaotisk nok. Og hvis crewet i TG vil presse inn 10 000 så kan de det. Men det hadde vel blitt litt "ubehagelig"? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 jaja... 30000 på et lan må kreve en sinsyk linje! hvis de har internett i det hele tatt da... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 jaja... 30000 på et lan må kreve en sinsyk linje! hvis de har internett i det hele tatt da... joda, 30 gigabit linje holder sikkert det, ca 1 mbit til hver... er jo ikke så veldig mye... eller??? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg skal love dere en ting. Om det blir mindre plass på bordet på TG til neste år. ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRG jeg kommer til å bli så sint. Ikke alle har råd til en flatskjerm og Shuttle. Eller en dyr bærbar. Satt med mus og tastatur på fanget i fjor. Skjermen min hold på å ryke pga at varmen ikke kom seg helt ut. Stod tett i tett med skjermer ved siden av hverandre. Og når han ene slo på sin skjem, mått vi andre ta 5 min pause. Det var så mye magnetiske forstyrelser. :gretten: Dra heller til danmark neste påske ferie, om det er like gale neste år også. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg skal love dere en ting. Om det blir mindre plass på bordet på TG til neste år.ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRG jeg kommer til å bli så sint. Ikke alle har råd til en flatskjerm og Shuttle. Eller en dyr bærbar. Satt med mus og tastatur på fanget i fjor. Skjermen min hold på å ryke pga at varmen ikke kom seg helt ut. Stod tett i tett med skjermer ved siden av hverandre. Og når han ene slo på sin skjem, mått vi andre ta 5 min pause. Det var så mye magnetiske forstyrelser. :gretten: Dra heller til danmark neste påske ferie, om det er like gale neste år også. HELT ENIG sitter selv med maxitower, og 19" skjerm, naboen min hadde det samme, måtte faktisk åpne kabinettet, og dytte skjermen litt inn i kabinettet, ble nesten sur da jeg så plassene, var jo halvparten av det vi hadde 02, de må på en eller annen måte få mer plass til deltakerene,. merket ingenting av de magnetiske forstyrrelsen, men tviler ikke på at du slet med det. får vel låne en lcd, nytter ikke med 19" crt og den plassen Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg ville bare legge til at TG er VERDENS STØRSTE lan-samling. Takk for meg Ole Martin Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hvorfor ikke bare kjøpe to plasser??? da har du jo flust med plass til 19" crt og en hel haug med cola *grin* lurer på om jeg skal melde meg på tg04??? ville jo vært gøy, men når jeg får godt over 50kg(en 19" crt som er tung som ******, en pc som er tung som ******, pluss tastatur, cder mm) i pc utstyr så tar det fort knekken på ryggen... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 hvorfor ikke bare kjøpe to plasser??? da har du jo flust med plass til 19" crt og en hel haug med cola *grin* Ja, men det koster jo dobbelt så mye, oh hvis alle gjør det så kommer det jo bare halvparten av det det er plass til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå