Golgatha Kredittvurdering Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Når jeg ser slike poster som trådstarter kommer med, så ergrer jeg meg stort over at det ikke finnes noen "marker bruker som troll" knapp på diskusjon.no Intet å se her, folkens. Ren bait. På Dovre har vi et gammelt jungelord: Om det lukter troll, ser ut som et troll og ikke tåler dagens lys, da er det sannsynligvis et troll. 5 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 jeg tåler dagens lys og her lukter det ny dusja sport sjampo... alle disse så kalte troll jegeren som popper opp her kan ta dere en bolle, så blir vel ting bedre med paranoiaen. det må gå ant å diskuterer konsoller og spill her selv om mann er uenig i ting og tang... Lenke til kommentar
sevs Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 "ny dusja sport sjampo" Jeg bruker å vaske meg med sjampoen jeg, jeg vasker ikke sjampoen ut av sjampoflaska først. Serr, hvem dusjer sjampoen sin, lissom? 2 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Spørsmålet er da helt legitimt. Det er ikke trolling å ettersøke årsaker til et valg. Stusser mer over at enkelte synes dette er problematisk. Lenke til kommentar
Green Leaf Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Det kommer også an på hvordan man presenterer et spørsmål eller en problemstilling. Sleivete pjatt inviterer ikke til debatt. Edit: ( Se der, det rimet! ) Endret 22. april 2013 av Green Leaf 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Det ble jo debatt av det. Den skle ikke ut før enkelte dukket opp, etter tre sider, og beskyldte trådstarter for trolling. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Har ikke hatt noen stor interesse for Nintendo siden N64-dagene. Du vet, når de faktisk lagde, og fikk lagd for seg, kvalitetsspill. Kan sikkert telle på en hånd antall spill jeg virkelig har likt på deres 3 siste konsoller. Har nok mye med at jeg har blitt eldre og mer kresen, men allikevel. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Wii har jo et enormt mye bedre spillutvalg enn det N64 hadde. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Nintendo ga da ikke ut så mange fantastiske spill til N64. Super Mario 64 holder seg bra, og Ocarina of Time og Majora's Mask er for klassikere å regne, men hvilke andre Nintendo-titler er det som er verdt å nevne? Mario Kart og Smash Brothers er vel så godt som udiskutabelt bedre nå enn før. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) N64 hadde plenty i mine øyner. Kirby 64, Donkey Kong 64, Majora's Mask, Ocarina Of Time, Mario Kart 64, Super Mario 64, Pokemon Stadium 1-2, Smash Bros 64, Paper Mario 64, GoldenEye 64, Perfect Dark 64, Conker's bad Fur Day og Banjo Kazooie's, men meste av disse er laget av RARE som var en gigant i N64 eraen Om jeg skal finne to sikkre vinnere i Nintendo sitt biblotek av konsoller må det være Nintendo Wii og N64 på andre plass! Endret 23. april 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Mario Kart og Smash Brothers er vel så godt som udiskutabelt bedre nå enn før. Smash Brothers er bedre nå enn før. Mario Kart... no way! 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 N64 hadde plenty i mine øyner. Kirby 64, Donkey Kong 64, Majora's Mask, Ocarina Of Time, Mario Kart 64, Super Mario 64, Pokemon Stadium 1-2, Smash Bros 64, Paper Mario 64, GoldenEye 64, Perfect Dark 64, Conker's bad Fur Day og Banjo Kazooie's, men meste av disse er laget av RARE som var en gigant i N64 eraen Om jeg skal finne to sikkre vinnere i Nintendo sitt biblotek av konsoller må det være Nintendo Wii og N64 på andre plass! For min del er det Wii og SNES som kniver om førsteplassen. Klarer ikke å bestemme meg, det er så mange fantastiske spill på begge to. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Wii - SNES - NES - GC/64 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Snes>Nes>>>>>>Wii>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>NGC>>>>>>N64 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Snes>Nes>>>>>>Wii>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>NGC>>>>>>N64 Herregud, Wii og SNES skal selvsagt byttes på min. SNES - Wii - NES - GC/64 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 NES > SNES >>>>>N64 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>WII > NGC Basert på spill, spill jeg ser på dagens konsoll er ZZzzzz, før var det skikkelig KICK å få nytt spill, lese magasiner som kanskje kom 1 gang i mnd elns, men alt det der er borte vekk. Per idag trenger man ikke å ønske noe, man får det man vil ha. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Så folk liker ikke gamecuben her altså. Syntes den hadde noen knallbra titler, slik som metroid, windwaker og smashbrothers. Min rangering: SNES > NGC > Wii >NES > N64 (spilte nesten ikke, brydde meg bare om pc i denne perioden) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Ingen som har DS med på listen sin? Selv synes jeg det var/er en fantastisk konsoll med en hel haug knallspill i alle sjangre. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Ingen som har DS med på listen sin? Selv synes jeg det var/er en fantastisk konsoll med en hel haug knallspill i alle sjangre. Nintendo DS: 9 years, 50 must-own games http://www.computerandvideogames.com/402812/best-nintendo-ds-games-9-years-50-must-own-games/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå