mojomo Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Hei, for snaue to år siden bygget jeg en nokså heftig vannavkjølt 800D. Har lurt litt på å gjøre endringer. Har lyst å bygge en pc med to eksterne radiatorer hvor det eneste som er i kabinettet er en hdd og en ssd, kraftig PSU, to lange skjermkort, pumpe, reservoar, og to vifter. En til å trekke inn luft, og en til å dytte ut. CPU og hovedkort. Dvs. en pc som er nokså strippet for stæsj og unødvendige ting. Noe alla denne pc-en, men hellst med hele PSU-en innenfor. Har ikke helt sett for meg hvordan dette skal bli, så hele tanken er nokså diffus. Noen som vet om det finnes et slikt kabinett? http://farm7.static....768a87bf1_b.jpg Endret 24. mars 2013 av mojomo Lenke til kommentar
mojomo Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Må bare skrive noe mer. Jeg er nesten helt sikker på at jeg så et Mini-ITX kabinett på kickstarter eller lignende nettside, har leitet gjennom ITavisen og Hardware uten noe hell. Holder på å bli gal, noen som vet hvilket kabinett jeg tenker på? Lenke til kommentar
runesand Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Kanskje denne? http://www.hardware.no/artikler/knottekabinett-blir-finansiert-av-folket/117256 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Kabinettet du lurte på er et silverstone tj08 Her er det en liten test av kassa. Endret 25. mars 2013 av samye83 Lenke til kommentar
mojomo Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Tusen takk begge to! Det var den du postet til, runesand, som jeg leitet ettet. Veldig fin test samye Ser at NCASE M1 var mye mindre enn jeg husket, får kanskje plass til det jeg vil likevel Endret 25. mars 2013 av mojomo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå