Gå til innhold

Lite vannavkjølt kabinett, med ekstern kjøling

Anbefalte innlegg

Hei, for snaue to år siden bygget jeg en nokså heftig vannavkjølt 800D. Har lurt litt på å gjøre endringer. Har lyst å bygge en pc med to eksterne radiatorer hvor det eneste som er i kabinettet er en hdd og en ssd, kraftig PSU, to lange skjermkort, pumpe, reservoar, og to vifter. En til å trekke inn luft, og en til å dytte ut. CPU og hovedkort. Dvs. en pc som er nokså strippet for stæsj og unødvendige ting. Noe alla denne pc-en, men hellst med hele PSU-en innenfor. Har ikke helt sett for meg hvordan dette skal bli, så hele tanken er nokså diffus. Noen som vet om det finnes et slikt kabinett?

http://farm7.static....768a87bf1_b.jpg

Endret av mojomo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare skrive noe mer. Jeg er nesten helt sikker på at jeg så et Mini-ITX kabinett på kickstarter eller lignende nettside, har leitet gjennom ITavisen og Hardware uten noe hell. Holder på å bli gal, noen som vet hvilket kabinett jeg tenker på? :)

Lenke til kommentar

Tusen takk begge to! :D Det var den du postet til, runesand, som jeg leitet ettet. Veldig fin test samye :) Ser at NCASE M1 var mye mindre enn jeg husket, får kanskje plass til det jeg vil likevel :hmm:

Endret av mojomo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...