Yamarin415 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) oppsett: Gigabyte GA-Z77-D3H, Socket-1155 Intel® Core i5-3570K Processor OCZ SSD Agility 3 Series 2.5" 120GB Samsung DVD±RW Writer, SH-222BB Fractal Design Define R3 Black Pearl Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB HIS Radeon HD 7870 2GB GDDR5 Corsair TX V2 650W PSU Bose qc15 benq 24" med lydutgang (hdmi) kjører win7 64bit ultimate engelsk Oppsettet fungerte fint til jeg oppgraderte fra win7 32bit til64 bit. Satt in ny OCZ ssd vertex4 eller.no. Tidligere måtte jeg aktivere "hodetelefoner" i eget program som følger via driverene. HD Vdeck. Det fungerer ikke i win 64. dvs når jeg aktiverer hodetelefoner fungerer det på utgang bak. Software detekterer at jeg plugger i hodetelefoner bak automatisk men ikke i front inngang. Har forsøkt disable andre lydkilder som benq skjermen og via hd lyd bak under "playback devices". har oppdatert til siste versjon av drivere fra gigabyte http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4140#ov har dobbeltsjekket at kabelen ikke har løsnet fra hovedkortet når jeg byttet ssd...har ikke sjekket bios (er det noe å gjøre der?) forslag? Endret 24. mars 2013 av Yamarin415 Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 hvilket domene skulle man alltid sjekke først sa du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå