AnonymDiskusjon Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Møtte en svensk jente på byen for noen uker tilbake, hun bare jobber her og skal snart tilbake til sverige for å ha sommerjobb og etter ferien skal hun studere i utlande. Har møtt hun 4 ganger men føler at det er noe der, er veldig betatt av henne, vi hadde sex igår og når vi var ute idag holdt vi hender men har ikke vært noe snakk om noe forhold. Hva burde jeg gjøre? Avstandsforhold funker sjelden, men jeg føler at denne jenta kan være noe spesielt. Anonym poster: c6f81dbfdd231f12e9b2806b1cfb406d Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Det er noe alle føler når man er nyforelsket. Alder på dere? Endret 24. mars 2013 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Følg magefølelsen din, også må du tenke på hvor seriøst forholdet kan bli. Er du villig til å flytte? Er hun? Dere må snakke sammen rett og slett. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Følg magefølelsen din, også må du tenke på hvor seriøst forholdet kan bli. Er du villig til å flytte? Er hun? Dere må snakke sammen rett og slett. "Møtte en svensk jente på byen for noen uker tilbake" Flytte?... De er ikke 40 år gamle. Og hun bør forstå at det ikke kan bli noe stort mer siden hun skal tilbake til sverige etter sesongarbeidet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 "Møtte en svensk jente på byen for noen uker tilbake" Flytte?... De er ikke 40 år gamle. Og hun bør forstå at det ikke kan bli noe stort mer siden hun skal tilbake til sverige etter sesongarbeidet. Enig. Drøyt å snakke om flytting etter man bare har møtt hverandre noen få ganger. Kan godt hende at man blir fort lei av hverandre etterhvert som man blir bedre kjent. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Jeg sier ikke at de skal flytte sammen med en gang, jeg overså det med uker så tenkte det var noe lenger, men man skal alltid tenke fremover, og i forhold så flytter man gjerne sammen. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Og hun bør forstå at det ikke kan bli noe stort mer siden hun skal tilbake til sverige etter sesongarbeidet. Folk tenker forskjellig heldigvis, trådstarter søker råd om hva han skal gjøre, jeg skrev det første som falt meg inn og som føltes riktig. Om han vil noe mer med denne personen så må en av dem flytte. Ikke nødvendigvis inn til hverandre men helst bo i samme land. Ingen trenger være enig med meg, men du trenger enda mindre å drepe håpet til trådstarter ved å si noe som dette. Endret 25. mars 2013 av Pyrellus Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 takker for svar. Jeg tror ikke det blir aktuelt å flytte jeg har hele mitt liv her men hun skal jo bare studere i utlande i 1 år, noen som har erfaring med langdistanse forhold? Hun er på ferie nå men kommer tilbake til norge om noen uker før hun stikker tilbake til sverige, har allerede planlagt hotell og fin middag. Om jeg føler det jeg føler akkurat nå skal jeg definitivt prøve å holde på hun men det kan bli vanskelig er ikke sikkert hun har lyst på noe langdistanse forhold og hun har sagt at hun har det vanskelig for å binde seg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hvilket land skal hun studere i da? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 takker for svar. Jeg tror ikke det blir aktuelt å flytte jeg har hele mitt liv her men hun skal jo bare studere i utlande i 1 år, noen som har erfaring med langdistanse forhold? Hun er på ferie nå men kommer tilbake til norge om noen uker før hun stikker tilbake til sverige, har allerede planlagt hotell og fin middag. Om jeg føler det jeg føler akkurat nå skal jeg definitivt prøve å holde på hun men det kan bli vanskelig er ikke sikkert hun har lyst på noe langdistanse forhold og hun har sagt at hun har det vanskelig for å binde seg. Du er bare 22 år og så har du "hele ditt liv her"? Den der skjønner eg ikkje i det hele tatt. Når du er 22 så er livet ditt bare såvidt begynnt. Hadde eg vore deg så hadde eg tatt en skikkelig prat med jenta om dette her, og om ho liker deg like godt som du liker henne så hadde eg bestilt flyttebil med en gang. Størst av alt er kjærligheten står det i bibelen. Omtrent det eneste fornuftige som står der Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 østerike, jeg har bare møtt hun fire ganger er litt tidlig å flytte sammen dont u think? Men håper jeg får møtt hun flere ganger før hun flytter Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 østerike, jeg har bare møtt hun fire ganger er litt tidlig å flytte sammen dont u think? Men håper jeg får møtt hun flere ganger før hun flytter Men korhen er eventyrlysten din? Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 har selvfølgelig lyst å reise men jg må tenke på meg selv og mine studier og hva jeg skal gjøre senere kan ikke bare dra dit bo der med hun og sitte hjemme, dessuten er dt ikke snakk om å flytte sammen spesielt ikke etter bare 4 treff Lenke til kommentar
Netj Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Langdistanse forhold er alltid vanskelig,jo mer kjemi, jo vanskeligere~ Men bare 1 år er ikke et umulig oppgave. Jeg tror at det er bedre å snakker om det samme, du kan tenker om hva skal du legge planen din på forhånd. Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 skal til sverige å møte hun i et par dager nå i påsken for se hvordan ting utarter seg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Så bra at hun endelig vil møtes da Men jeg tenker at hvis det er meant to be, så klarer dere 1 år. 1 år er jo ikke det samme som uoverskuelig fremtid. Så lenge dere vet at det er kun 1 år det er snakk om, så er det vel ikke umulig å vente på hverandre. Så kommer hun vel hjem på ferie og slikt, og du kan kanskje ta deg et par turer til østerrike. Da går 1 år fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå