raxor Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Hei, per dags dato så studerer jeg 1 året på IT og informasjonssystemer på UIA. Planen min er å fullføre bachelorgraden som jeg har begynt på. Jeg trives veldig! Men nå har jeg kommet fra til at jeg vil flytte til oslo, og begynne på UIO. Har forhørt meg med noen folk og de sier dette skal gå veldig fint. Stemmer dette? er det isåfall noen her som vet hvordan jeg kan gå frem for å gjøre dette? Takker for svar Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Ja, det er mulig. Du kan søke deg inn på et nytt studie uten å slutte på det opprinnelige. Bare sørg for å betlae semesteravgiften på begge skolene, så vil du ha plass på begge studiene. Lenke til kommentar
raxor Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Ja, det er mulig. Du kan søke deg inn på et nytt studie uten å slutte på det opprinnelige. Bare sørg for å betlae semesteravgiften på begge skolene, så vil du ha plass på begge studiene. Takker for svar! Hvor søker jeg for å bytte universitet? på samordnaopptak? Er det isåfall noe frist på dette? Jeg vet ikke før til sommeren om jeg flytter eller ikke skjønner du PS: dem har vel IT og informasjonssystemer på UIO også har de ikke? Jeg sjekka på studieprogrammene fra siden deres og der fant jeg ikke IT studie som har akkurat det samme navnet som vi har på UIA Endret 24. mars 2013 av raxor Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Du søker på Samordna opptak, ja. Fristen er vel i april en gang, som tidligere år. Jeg vet ingenting om studietilbudet på UiO, men du kan nok ikke komme inn på to studier på den samme skolen det samme året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå