Gå til innhold

Lang tid å laste XP

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er slik til meg også. Må sitte i minimum 10min og vente på at pc'n "loader" før jeg kan gjøre noe.(I oppstarten ja) Jeg kan ikke trykke på noe mens jeg venter, ser bare ikonene og den "loade-" musa....

Før var det bare slik på LAN, men nå har det blitt slik ellers også. Tro den må vente på kontakt me de andre pc'ene på LAN men har ikke en anelse om hva det kan være nå :shrug:

Kan jo være at du har mange programmer som må starte opp i oppstarten. Se på en liste, husker ikke helt hvor den lista var men det finnes en liste over programmer som "lastes" under oppstart.

Lenke til kommentar
Ta en virussjekk og deretter laster du ned ad-aware og kjører det programmet

Ad-aware og virusjekk blir kjørt opp til 2-3 ganger i uka så det er ikke problemet.

Bruker ikke 10min, maskinen kommer fort inn, men blir stående og tenke i 2-3 min får jeg får gjort noe.

Edit: Kjører Spybot - Search & Destroy også, før noen nevner det også :)

Lenke til kommentar

Bruker ikke 10min, maskinen kommer fort inn, men blir stående og tenke i 2-3 min får jeg får gjort noe.

Det var det jeg mente da.

Maskinen starter opp, men står og venter(loader/laster) i 10min. Med den "vente" musa. Får ikke trykt på noe som helst, til de forsjellige programmene er ferdige med og laste..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...