mariusberg Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Jeg har nøyaktig samme feil som han karen her: http://www.howtogeek.com/forum/topic/can-not-set-any-printer-as-default-printer og jeg har prøvd løsningen der uten at det ga noe resultat! noen andre som har tips? får denne feilmeldingen "operation could not be completed error (0x00000709). double check the printer name and make sure that printer is connected to the network" Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Hvilken printer er det snakk om? Har du installert driver? Generelt "triks": Hvis du åpner Wordpad (Søk i Start Menyen hvis du ikke vet hvor du finner det) og går til skriv ut så skal det under listen av printere være muligheten "Legg Til Skriver". Søk opp printeren du vil ha som standard og velg den. Etter denne prosessen burde printeren du har valgt blitt satt som standard. Hvis jeg husker riktig er det nesten bare Wordpad som har denne muligheten av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Du kan få en del snodige feilmeldinger dersom porten ikke er satt opp riktig. Gå til skriveregenskaper, porter, og lag en ny TCP/IP port med riktig IP adresse til skriveren. Lenke til kommentar
mariusberg Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 Skal sjekke porten, men har brukt programvare fra leverandøren til og legge inn printeren så burde jo funke! fikk kjørt test utskrift, også får jeg plutselig ikke skrevet ut lenger eller satt den som standard printer. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Du vil nok ikke få satt den som standardprinter hvis du ikke får skrevet ut engang. Feilsøk med utskrift først. Prøv å laste ned nyeste drivere fra produsentens hjemmeside (kun driver) uavhengig om printeren er koblet via nett eller usb kabel. Lenke til kommentar
mariusberg Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 er aller siste driver fra produsenten! får ikke noe nyere Lenke til kommentar
mariusberg Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 kommer ingen vei her! ingen andre som har noe tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå