Gå til innhold

Må ektern CD-rom tilkoblet PCn installeres på et vis ?

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke den eksterne CD-rom til å funke når jeg skal brenne fra PCn over til den. Jeg plugger den inn, og på PCn gis det beskjed om at den er tilkoblet også. Det går da an å spille av fra den, men når skal brenne, kommer det opp at den mangler CD i rommet og det gjør det ikke. Virker som PCn tenker å kopiere til den interne CD-rom som da er delvis ødelagt. Er det noe med at en må installere den eksterne på PCn på et vis ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte ikke på programmet, men på den eksterne CD-rom'en (en CD-ROM er jo per definisjon bare en leser, og kan ikke brenne CDer).

For å brenne CDer, må man ha en spiller som faktisk KAN brenne CDer, og ikke bare lese de.

Igjen, er du sikker på at spilleren faktisk ER en brenner?

Lenke til kommentar

Ja kanskje du har rett her, men hvis det ikke er en brenner, så er jo det et CD-rom på like linje som den interne, og den interne brenner jo CDn, men det er jo slik at det fulgte med en CD på kjøpet og jeg har installert den og det inneholde jo et brennerprogram, men det er det når jeg bruker programmet at det brenner til den interne og ikke eksterne, dessuten finner jeg ingen plass hvor jeg kan velge rom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...