merterje Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Jeg får ikke den eksterne CD-rom til å funke når jeg skal brenne fra PCn over til den. Jeg plugger den inn, og på PCn gis det beskjed om at den er tilkoblet også. Det går da an å spille av fra den, men når skal brenne, kommer det opp at den mangler CD i rommet og det gjør det ikke. Virker som PCn tenker å kopiere til den interne CD-rom som da er delvis ødelagt. Er det noe med at en må installere den eksterne på PCn på et vis ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Kan du ikke velge i brenne-programmet hvilken enhet du skal bruke? Windows 7 har innebygget brenner, har du prøvd den? http://helpdeskgeek.com/windows-7/burn-cd-dvd-windows-7-tutorial/ 1 Lenke til kommentar
merterje Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 Jeg har vel ikke innbygd brenner på min Vista, men bruker CDburnXP, men jeg finner heller ikke noen plass jeg kan velge hvilket rom jeg ønsker brent til. Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Er du sikker på at det er en brenner? Og ikke bare en leser? Lenke til kommentar
merterje Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 Er du sikker på at det er en brenner? Og ikke bare en leser? Det er en brenner CDburnerXP (obs jeg skrev CDburnXP da) Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Tenkte ikke på programmet, men på den eksterne CD-rom'en (en CD-ROM er jo per definisjon bare en leser, og kan ikke brenne CDer). For å brenne CDer, må man ha en spiller som faktisk KAN brenne CDer, og ikke bare lese de. Igjen, er du sikker på at spilleren faktisk ER en brenner? Lenke til kommentar
merterje Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Ja kanskje du har rett her, men hvis det ikke er en brenner, så er jo det et CD-rom på like linje som den interne, og den interne brenner jo CDn, men det er jo slik at det fulgte med en CD på kjøpet og jeg har installert den og det inneholde jo et brennerprogram, men det er det når jeg bruker programmet at det brenner til den interne og ikke eksterne, dessuten finner jeg ingen plass hvor jeg kan velge rom. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 I denne tråden https://forum.cdburnerxp.se/topic/9238-cdburnerxp-issues-on-windows-7-ultimate-64bit/ finner du noen bilder av hvor du velger brenner i cdburnerxp. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hva står det på den eksterne leseren(brenneren).? (Dvd-rom, Rw etc..) Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Haha.. Om det er en brenner så står det jo ofte f eks "rw". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå