Gå til innhold

Tur til London

Anbefalte innlegg

Heisan til alle der ute. Eg tenkte å reisa til London ein tur i sommer. Så eg lurer på om noken der ute kan gje meg navn på hotel som er nær sentrum.

Eller i allefall innan for sone 1 og 2.

Var på eit ok hotel der i 2011 men husker ikkje navnet på det hotellet. Helst 4 stjerner men 3 går også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller vel ikke så stor rolle hvor mange stjerner det er da det vel ikke finnes noen internasjonal standard for stjerner ;) Jeg var på Central Park Hotel i Hyde Park ifjor som var helt greit. Eneste problemet var badet som var litt lite for en på min høyde. Ellers var det både billig og lå ideelt til ift. butikker, shopping, sights, buss og tube.

Lenke til kommentar

Spiller vel ikke så stor rolle hvor mange stjerner det er da det vel ikke finnes noen internasjonal standard for stjerner ;) Jeg var på Central Park Hotel i Hyde Park ifjor som var helt greit. Eneste problemet var badet som var litt lite for en på min høyde. Ellers var det både billig og lå ideelt til ift. butikker, shopping, sights, buss og tube.

Ok. Kor høg er du då? Eg er ca. 1.73. Kva med frokost. Var det med i prisen? Kor masse betalte du der pr natt. Tenkte å være der i ca. 4-5 dager.

Lenke til kommentar

Jeg er 194cm (og god og rund) så jeg slet litt.

Tror det kostet oss under 800kr natten eller noe slikt for et dobbeltrom. Hotellet var helt greit. Rommet var rent. Og lå som sagt ideelt til som var det beste. Tilbragte lite tid på hotellet.

Frokost var optional, samboeren prøvde det den første dagen, men syntes ikke det var verdt det. Vi var der 3 netter og gikk heller på Starbucks om morgenen over gaten og spiste sandwhicher, kaffe og juice slush :love:

Ligger også fine pubs, italienske og indiske restauranter og vanlig butikker (Tesco, Marks & Spencer osv.) og et kjøpesenter rett ved. Hyde Park området er veldig fint syntes vi.

Lenke til kommentar

Jeg er 194cm (og god og rund) så jeg slet litt.

Tror det kostet oss under 800kr natten eller noe slikt for et dobbeltrom. Hotellet var helt greit. Rommet var rent. Og lå som sagt ideelt til som var det beste. Tilbragte lite tid på hotellet.

Frokost var optional, samboeren prøvde det den første dagen, men syntes ikke det var verdt det. Vi var der 3 netter og gikk heller på Starbucks om morgenen over gaten og spiste sandwhicher, kaffe og juice slush :love:

Ligger også fine pubs, italienske og indiske restauranter og vanlig butikker (Tesco, Marks & Spencer osv.) og et kjøpesenter rett ved. Hyde Park området er veldig fint syntes vi.

Ok. Men eg gjekk inn på ei side på netter der du kan bestille fly og hotel. Der skreiv eg inn navnet på dette hotellet. Der var det personar som hadde budd der mars 2013. Der det stod at dei hadde funne kjønnshår på lakenet og putevarene var drittne. Så eg trur eg tar eit anna hotell.

Viss eg ikkje tar heilt feil så er Hyde Park ein diger park?

Lenke til kommentar

Ok. Men eg gjekk inn på ei side på netter der du kan bestille fly og hotel. Der skreiv eg inn navnet på dette hotellet. Der var det personar som hadde budd der mars 2013. Der det stod at dei hadde funne kjønnshår på lakenet og putevarene var drittne. Så eg trur eg tar eit anna hotell.

Viss eg ikkje tar heilt feil så er Hyde Park ein diger park?

Au da. Når vi var der var damene som gjorde rent kjempehyggelige og kjempenøye.

Hyde Park er diger ja, og dekker et stort område av bysentrum. Ville forsøkt å finne noe i nærheten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Hvorfor skal "alle" nordmenn bo ved Hyde Park / Bayswater? Det er mange flotte steder å bo, mer sentralt, ved Trafalgar Square eller Covent Garden (Strand Palace for eksempel: http://www.strandpalacehotel.co.uk). Kort vei til Regent Street og Oxford St., London Eye etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...