AnonymDiskusjon Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Jeg har brukt Dulcolax 4 dager på rad nå og merket igår og idag at jeg har følt meg litt uvel i kroppen. Svimmelhet, lett mageknip som kommer og går og litt vondt midt i brystet. Kan dette komme som følge av Dulcolaxen? Jeg har drukket rikelig med væske og spist helt normalt. Anonym poster: 368a30e10e554fcd678277b2153593b6 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Tror du skal gi det en pause og se om du føler deg bedre da. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Hvorfor har du spist dulcolax flere dager på rad? 2-3 tabletter før leggetid *1* kveld er jo den anbefalte doseringen, ikke fire dager på rad. http://www.felleskatalogen.no/medisin/pasient/pil-dulcolax-boehringer-ingelheim-571052?typeParam=pkvtekst&nohighlight=true&trimmedSearch=420992 "Vanlige bivirkninger (forekommer hos flere enn 1 av 100 brukere): Mageknip, magesmerter, kvalme, uvelhet, diarè" Svimmelhet står oppført som en mindre vanlig bivirkning. Du har altså fått bivirkninger. Jeg foreslår at du slutter å ta dulcolax. Har du så stor forstoppelse at du etter fire dager med avføringsmidler ikke har fått gjordt fra deg, må du jo for guds skyld oppsøke lege! Eller er dette noe du gjør som en del av et slankeprosjekt for å bli tynnere? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 Hvorfor har du spist dulcolax flere dager på rad? 2-3 tabletter før leggetid *1* kveld er jo den anbefalte doseringen, ikke fire dager på rad. http://www.felleskat...edSearch=420992 "Vanlige bivirkninger (forekommer hos flere enn 1 av 100 brukere): Mageknip, magesmerter, kvalme, uvelhet, diarè" Svimmelhet står oppført som en mindre vanlig bivirkning. Du har altså fått bivirkninger. Jeg foreslår at du slutter å ta dulcolax. Har du så stor forstoppelse at du etter fire dager med avføringsmidler ikke har fått gjordt fra deg, må du jo for guds skyld oppsøke lege! Eller er dette noe du gjør som en del av et slankeprosjekt for å bli tynnere? Jeg hadde en ganske stor forstoppelse som nå har løsnet også fortsatte jeg på DUlcolaxtablettene fordi jeg likte den tomme følelsen den gir meg i ettertid, men er det farlig må jeg selvsagt bare slutte.. Anonym poster: 368a30e10e554fcd678277b2153593b6 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Herregud, du må da for guds skyld slutte! Det er jo galskap! Du kan jo bli alvorlig syk faktisk! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Du er jo steine gal mann! Virkestoffet har denne egenskapen: Langvarig bruk kan føre til elektrolyttforstyrrelser Det vil du IKKE oppleve, samt at virkestoffet er toksisk (dvs. GIFTIG) i for store/langvarige doser... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 Jeg visste ikke at det var så farlig. Har hørt om mennesker som har brukt slike avføringspiller hver dag i flere år Anonym poster: 368a30e10e554fcd678277b2153593b6 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Har hørt om mennesker som har brukt slike avføringspiller hver dag i flere årHvis man tar dem hver dag har man ikke noe annet valg etter hvert fordi kroppens naturlige evne til å transportere bæsjen ødelegges. Kjøp heller lactulose (Duphalac). Det kan du ta hver dag, selv om det heller ikke er anbefalt uten at det er helt nødvendig. 1 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Ja det er jo bare å sette i gang og ødelegge livet da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå