*F* Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Installerte windows 8 x64 på min Asus G73JW PC, men har noen problemer virker det som. følgende kommer frem, spessielt når jeg ser på flash filmer, youtube osv, og fjerne krasjer nettleseren etter at skjermen har vert sort noen sekunder googlet litt, men ikke funnet noen spesifikk løsning. kan være dette var et problem i windows 7 også, men det husker jeg ikke. spill har jeg ikke testet enda, forslag? G73Jw har ikke offisiell driversupport for windows 8, men har installert nyeste windows 7 x64 chipset driver, også nyeste driver jeg fant til nVidia GTX 460M fra siden til nVidia Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Har du gjennomført standard rutine ved å fjerne driverne fullstendig og så installere de nyeste driverne? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) hvis jeg avinstallerer drivere helt kan jeg vet ikke se skjermen? eller? avinstallerte i enhetsbehandling nå, prøver install av windows 7 driveren fra asus siden, får se hvordan det går Endret 24. mars 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Om du avinstallerer driverne så vil den tilbakestilles til en global driver, så du kan fortsatt se skjermen ja. Avinstaller i Legg til/fjern programmer. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Verd og nevne Gavekort at problemet også er til stede med "windows standard driver" Uansett: Etter mye forskjellig testing med div drivere installerte jeg nyeste driver for så å installere følgende litt eldre driver fra 2010: nVidia Graphics Driver Version V8.17.12.6114 (VGA_nVidia_Fermi_Win7_64_Z817126114) http://dlcdnet.asus...._Z817126114.zip under installasjon blacket skjermen ut, slik som vanlig under installasjon av grafikkdriver, men den bare sto slik, helt sort med backligt av og på i 5 min, restartet PC-en, jeg ser gammel driver (2010 driveren) er installert og alt fungerer perfekt. stresstestet med en hau youtubes og fungerer utmerket ihvertfal til nå testet også CS:S ytelsestest, 260-260 gjennomsnittelig fps, ingen driverfeil, prøvd bittelitt cs singleplayer, ingen feil, Endret 24. mars 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå