eiriksen Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 På skolen der jeg går har vi et mindre shutdown problem. Når vi skal skru av pcene så henger dem seg IBLANT på bootscreenen når den skrur seg av. Da må vi ty til å skru av bare ved å trykke på knappen. Vi prøvde 98 Shutdown patchen for SE, men den virket jo selvfølgelig bare på SE. Det er alle pcene på skolen det er. De står i nettverk, ca 100 pcern alle 98 Firs Edition. Pcene er Compac Deskpro 400 mhx med orgianal maskionvare, og det står "Designed for 98". Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Noen hovedkort har muligheten til å velge i bios, enten Powerknapp instant off eller OS styrt shutdown elns. :wink: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Det største problemet er at pc'ene har w98 som os, ikke kjent som det mest stabile os som er blitt laget. Så innemellom så er det bare svenskeknappen som virker. :wink: Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Se nå her, du velger å legge til en ny snarvei på skrivebordet. (høyre musetast ->> ny ->> snarvei) I kommandolinje skriver du: C:WINDOWSRUNDLL.EXE c:windowsuser.exe,Exit windows Som navn har jeg ofte valgt å kalle den " Avslut Windows". Dette skal jeg garantere at funker, NESTEN alltid. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Noen hovedkort har muligheten til å velge i bios, enten Powerknapp instant off eller OS styrt shutdown elns. :wink: kanskje jeg forklarte meg feil... det går an å skru den av.. men den henger seg på shotdown screenet..... Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Det var MASSE tilbakemeldinger til Microsoft om problemer med avslutningsrutinene på Win98... Kan ikke huske Microsoft gikk inn for å fikse det på Win98 heller, de arbeidet heller med Win98SE og etter mitt inntrykk prøvde de å glemme Win98 så fort som mulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå