Hveding Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Hei! Har alltid brukt Microsoft security essentials på Windows 7, men siden W8 ikke tar imot dette programmet, hva kan jeg da installere ? Forslag til et virusprogram som holder stand, å ikke slipper inn virus når det faktisk kommer. Selv har jeg aldri/skjeldent opplevd å få virus på maskinen, men er jo greit om det først skulle oppstå. Mvh Pat. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 MSE er vel en del av Windows 8. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Microsoft Security Essensials er bygd inn i defender i w8 som sagt over. Om du ønsker «MSE» trenger du ikke gjøre noen ting hvis ikke annen av løsning (trial etc) er installert. Mao kun ha defender aktivert. Endret 24. mars 2013 av syar2003 Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 Hmm. Når jeg trykker på Windows defender inne på kontrollpanel, så får jeg melding om at Windows defender er deaktivert. Noen som vet hvordan jeg aktiverer det ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Kan aktiveres via Action Centre og Security. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Windows Defender aka. Windows Security Essentials. Det er gratis og "innebygd" i Windows 8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå