neon king Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 å jeg kunne garantere at man fikk det men nå vill han (skolen) ikke selge den pga at de skal levere den tilbake til den plassen de kjøpte den pga viftestøyen. luringen mente også at serveren var for kraftig til å ha i et hus.....jaja Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 blir ikke å kjøpe den alt for mye støy tror det var 8 120mm vifter som kjørte på full peising dessverre - Postet kl. 16.25.. og på fredags kveld ombestemte de seg?, sånn litt godt utpå kvelden? Vel, da røyk den sjansen. Trist. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 faktisk ringte jeg han dataansvarlige på torsdags kveld sån cirka kl 21 da sa han at det var mange vifter som bråkte ganske mye (omtrent så mye at det ville høres i hele huset++) og at det var en server beregnet for bedrifter eller noe i den dur husker ikke helt. men de skulle ihvertfall levere den tilbake til butikken eller et var det et itlager eller no sånt de skulle no ihvertfall ikke selg den til noen privatpersoner (syns også de var litt ubestemte jaja) Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Virker som det er en del som ikke henger sammen her... Du har altså fått tilbud av en skole, i Norge, om å kjøpe en server som selv MIT godt kan bruke i forskningsøyemed, for kr 10000,-? Bwahahhaahhaaw! Trodde ikke 1. april var riktig enda... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Den var bra. Dagens beste. Hadde lett betalt 100k for den der. De koster ganske så mye mer enn 60k flere til innlegget Lenke til kommentar
zappo Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kanskje ikke min server henger med, men den funker greit for meg og mine venner. Ibm Aptiva 2153-E25 AMD-K6.-2/266 Apacer Pc 133 256 sdram 80 gig samsung og en Bigfoot 5 gig som jeg kjører Debian 3.0 på. Funker greit nok......... :wink: Lenke til kommentar
neon king Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 ha ha nå var jeg jo såååååå morsom Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 så du innrømmer altså din lille festlighet? Lenke til kommentar
neon king Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 var ikke noe festligheter Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 var ikke noe festligheter Gi oss etaljer, så skal vi tro deg. - Hva slags model? - Hvor gammel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå