kjarhen Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Hei Har kjøpt meg kåk med carport. Ettersom jeg ikke har bil tenkte jeg å sjekke om hvor mye jeg kan få hvis jeg leier ut denne. Etter å ha søkt på nettet finner jeg ut at firma som driver med dette tar vanvittige summer i leie. Jeg har ingen håp i å komme i samme prisklasse som disse ettersom parkeringsplassen min er i carport med grus. Privat utleie er det lite informasjon å finne når jeg googler. Hvis det er småkroner det er snakk om tar jeg heller å har gratis parkering til venner og familie når de kommer på besøk. Noen som har erfaring med leie eller utleie av parkeringsplass i Trondheim (Møllenberg) som har litt peiling på dette? Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Har ingen konkret erfaring med området, men generelt vil jo prisen avhenge av beliggenhet - naboen vil kanskje være villig til å betale mer enn en som bor 2 km unna. En carport er jo mest attraktiv til bruksbiler - veteranbilgjengen (som gjerne tåler litt lengre reisevei) vil jo helst ha lukket og låst garasje. Hvis det er tilgang til strøm for motorvarmer eller batterilader vil dette trekke opp - men det vil også medføre kostnader for deg. Ser garasjeplasser i sentrum leies ut for 700-1400 pr mnd, mens parkeringsplass ved NTNU koster 430,- http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=18318829 Hvis jeg var deg ville jeg prøvd om jeg fikk napp på rundt 500,- pr mnd 1 Lenke til kommentar
kjarhen Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Takk for respons! 500,- høres fornuftig ut for naboer å bruke parkeringsplassen, men tror ikke disse er i målgruppa. Trondheim parkering har parkeringshus på Møllenberg med 880,- per mnd for beboere. Folk som kjører bil til jobb på Møllenberg/Solsiden må betale 2150,- per mnd (1850,- kl. 00:00-17:00). Håper å ha disse som målgruppe for kanskje 600-700,- per mnd med parkering fra 00:00 til 17:00? Høres dette for ille ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå