JonV Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg skal ha en ny 120Gig S-ata disk. Men hvilken skal jeg velge. Maxtor 120GB 7200RPM 8MB S-ATA Seagate Barracuda 120GB 7200 S-ATA Western Digital Caviar 120GB 7200 S-ATA Det er jo liten prisforskjel på de så det som må telle mest er YTELSE Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 WD ligger nok litt foran når det gjeøder ytelse. Har selv to stk WD (ikke sata) disker, de har funker kjempebra og har ikke hatt noen problemer med dem.. Jeg ville gått for WD hvis du er ute etter ytelse.. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg ville gått for WD hvis du er ute etter ytelse.. Er vel lite å diskutere om det der. Vil tippe 95% av forumbrukerene vil være enig i at WD er kjent for å yte best, men marginene er ikke store. Btw er Seagate lavest på støynivå, men siden ytelse betyr mest for deg er WD et soleklart valg. Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 WD hvis du skal ha ytelse.... SB hvis du ska ha en stillegående... Lenke til kommentar
JonV Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 ja hadde det ikke vært for at "komplett" på stovner var utsplgt så hadde det blitt Maxtor faktisk. Men jeg endte opp med 2X160Gig S-ata Seagate Men lur som jeg var, jeg glemte jo å kjøpe med strømpluggen Lenke til kommentar
JonV Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Har testa litt Ytelse i sandra nå Og det herjer vilt http://www.fg-racing.net/data/2x160Gig%20R...0%20Seagate.JPG Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hvorfor står det maxtor i testene hvis du kjøpte seagate? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Fordi Maxtor 10K rpm disker var det nærmeste den kom i Ytelse sammenheng Den sammen ligner jo faktisk Mine S-ata Seagate med MaxLine disker som spinner mye fortere LES hele bildet Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 To av mine WD 80-gb disker røyk nesten samtidig etter to år og en måned så det er levetiden jeg ser på WD.. To forskjellige maskiner.. Bad clusters. Seagate og Maxtor er vel sinnsykt bra for tiden WD minner meg om nVidia... Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 aha ok, har ikke så my peil på sånne testprogrammer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå