Gå til innhold

Bygge ny gamer pc for 10k, trenger tips til deler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å? Klarer du sette sammen den maskinen til under 10k på prisguiden eller prisjakt?

Jeg fant den kombinasjonen på komplett for 12K, standard prislegging er 30% av pga brukt og så kutter du 30% per år.

9500 kr er sånn ca riktig på papiret, problemet er bare at 32GB RAM, og GTX 680 er mye penger for lite ytelse. En tilsvarende ytende maskin i spillsammenheng kan man lett sette sammen for under 10K

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor selger du den hvis de er splitter nye? Hva med angrerett?

Saken er at jeg fikk erstattet maskinen du ser nederst i signaturen min, men da jeg fikk vite det hadde jeg allerede mottatt delene til maskinen jeg har på finn, da jeg ikke hadde tro på at det skulle skje å tålmodigheten min er heller liten. Jeg sitter derfor med en maskin for mye og selger den som er minst praktisk å dra med på lan. Jeg har helt ærlig ikke tenkt over angrerett, å vet lite om det. Hvor lang tid har jeg?

Dette var bare et vennskapelig tips, å det var på ingen måte noe forsøk på å lure trådstarter!

Lenke til kommentar

Jeg fant den kombinasjonen på komplett for 12K, standard prislegging er 30% av pga brukt og så kutter du 30% per år.

9500 kr er sånn ca riktig på papiret, problemet er bare at 32GB RAM, og GTX 680 er mye penger for lite ytelse. En tilsvarende ytende maskin i spillsammenheng kan man lett sette sammen for under 10K

Ja jeg ser den med 32GB og GTX680, men jeg slo bare sammen komponentene på prisjakt.no og havnet på rett under 13k før jeg la den ut for salg. Derfor trodde jeg 10k kunne være en bra pris.

Lenke til kommentar

Saken er at jeg fikk erstattet maskinen du ser nederst i signaturen min, men da jeg fikk vite det hadde jeg allerede mottatt delene til maskinen jeg har på finn, da jeg ikke hadde tro på at det skulle skje å tålmodigheten min er heller liten. Jeg sitter derfor med en maskin for mye og selger den som er minst praktisk å dra med på lan. Jeg har helt ærlig ikke tenkt over angrerett, å vet lite om det. Hvor lang tid har jeg?

Dette var bare et vennskapelig tips, å det var på ingen måte noe forsøk på å lure trådstarter!

Angrerett = 14 Dager, men feks. komplett har 30 dagers åpeent kjøp (mener jeg), det er det også flere andre som har, feks. Digital Impuls, elkjøp osv...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...