agalate Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 med tanke på at betaen ikke er begynt ... med tanke på at jo, det har den jo. Betaen har vært i gang lenge allerede. Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 kan du da si oss hvor??? jeg skal være dverg, mage, bli en skikkelig worriormage!!!!! Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Hørt rykter om dette jeg og, men har ikke funnet noe sted en kan melde seg på. Ikke sett noe på www.blizzard.com ennå hvertfall. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 med tanke på at betaen ikke er begynt ... med tanke på at jo, det har den jo. Betaen har vært i gang lenge allerede. tvile Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 med tanke på at betaen ikke er begynt ... med tanke på at jo, det har den jo. Betaen har vært i gang lenge allerede. Nei. Den er ikke i gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 betaen ER IGANG LUKKET. dvs for Blizzard folk only. den åpne betaen (for folk flest) er i Q4 2003 (oktober, november, desember), men vil sannsynligvis ikke komme til europa med en gang ettersom de prioriterer Korea og USA. man vil ha mulighet til å ha 8 chars på en account atm. jeg satser da seff Tauren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå