Skyttt Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hei! Er det noen som veit sånn ca når releasedatoen for World of WarCraft kommer? Ser jo at det kommer stadig nye skjermbilder o.l. på Blizzards sider, og det ser ut som om de begynner å bli forholdsvis ferdig...gleder meg noe helt sinnsykt! Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Unnskyld at jeg spør, men jeg har hørt om WoW og lurer på hva det er! :oops: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 http://www.blizzard.com/wow/ , kanskje.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 med tanke på at betaen ikke er begynt, ser jeg for meg at jeg trasker rundt som en dverg i Azeroth rundt oktober 2004 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 schkömmel undead her Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Satser på en enorm, mektig ork, eller kanskje en dverg jeg og Huff...et år er leeenge å vente Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Unnskyld at jeg spør, men jeg har hørt om WoW og lurer på hva det er! :oops: WoW (Worl of WarCraft) er et nytt enormt MMORPG (online rollespill) som Blizzard nå er i ferd med å utvikle. Du trer inn i rollen som en helt i den enorme WarCraft-verdenen, og vil sammen med tusenvis av andre kjempe for ære, styrke og respekt! For mer info, screenshots, gameplay-filmer, musikk og forum, gå inn på www.blizzard.com/wow Etter min mening vil dette mest sannsynlig bli tidenes beste MMORPG, ja kanskje tidenes beste spill. Lenke til kommentar
O|3 Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Skal være en dverg jeg og, eller en night elf hunter, eller druid... Bah klarer ikke bestemme meg, men har jo god tid på å gjøre det da. Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Unnskyld at jeg spør, men jeg har hørt om WoW og lurer på hva det er! :oops: Her har du en del info: http://www.gamer.no/sniktitter/world_of_warcraft/ Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Etter min mening vil dette mest sannsynlig bli tidenes beste MMORPG' date=' ja kanskje tidenes beste spill. [/quote'] ikke med tanke på at det kommer til å ha samme repeterende og utdaterte fighting system som alle de andre MMORPG-ene... men artig blir det nok... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Som alltid med Blizzard spill "Det kommer når det er ferdig" derfor er det ikkeno release date... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 blizzard-spill har en tendens til å drøye et par år over den første release-date'n, og den har ikke kommet enda.....bare å slappe av med noe annet så lenge tror jeg Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg tror det skal begynne en beta som skal pågå i 6-8mnd om 4-5 måneder. Altså er det over et år til spillet kommer ut Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 ikke med tanke på at det kommer til å ha samme repeterende og utdaterte fighting system som alle de andre MMORPG-ene... men artig blir det nok... Er du sikker på det? Det er jo tross alt Blizzard vi snakker om her. Skulle ikke overraske meg om de kommer med et nytt, revolusjonerende fightingsystem... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 jeg sitter å håper på at man ikke nødvendigvis trenger å slåss for å ha det gøy i det spillet...jeg kommer iallefall til å bruke laaang tid på å bare utforske og slikt Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 ikke med tanke på at det kommer til å ha samme repeterende og utdaterte fighting system som alle de andre MMORPG-ene... men artig blir det nok... Er du sikker på det? Det er jo tross alt Blizzard vi snakker om her. Skulle ikke overraske meg om de kommer med et nytt, revolusjonerende fightingsystem... Ja, World of Warcraft skal ha noenlunde samme kampsystem som Dark Age og Camelot. Du styrer ikke det hele selv, egentlig. Du velger et mål, og går inn i auto-attack. Underveis tilfører du forskjellige "special moves". Det er et kø-system. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Skal det ikke være sånn at man kan være flere personer til å begynne med hvis man har vanskelig for å bestemme seg? Mener å ha lest det et sted. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 kommer det til å koste noe? i måneden altså! Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 kommer det til å koste noe? i måneden altså! Ja det skal koste noe i mnd. SIkkert noe rundt en hundrings Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 man kan sikkert ha en account med, tja sikkert 4 characters, som man kan velge mellom å spille med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå