bizzi Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Jeg står på nippet til å sende inn min nye laptop etter å ha forsøkt å installert ny USB 3 driver uten resultat. Det som skjer er at når jeg plugger inn eksterne hdd med USB 3 så får de som regel komtakt men så kobler de seg ut og inn igjen med ujevne mellomrom slik at det er umulig å opprettholde kontakt og jobbe med dem. Dette gjelder hdd både med og uten behov for egen strøm. Jeg har testet en Samsung storystation 1 TB, en Samsung 650gb 2,5" og en icybox dock med to 3,5" interndisker i. Alle enheter kjører stabilt på tre andre maskiner med win7 og win8 Pc har win8 og kun USB 3.0 x 4 Det eneste jeg har hatt stabil kontakt med er iPhone 5 med lightning kabel. Har prøvd med fulladet batteri og ikoblet strøm med det hjelper ikke. Har blitt bedt om å reinstallere win8 men vil høre her før jeg gjør det. Noen gode råd? Maskinen er som ny ennå, hatt den bare et par uker og kun surfet for det meste. Det var når jeg skulle begynne å ta den i bruk seriøst jeg oppdaget dette. Jeg er dårlig på pc terminologi så jeg setter pris på tips på forståelig enkelt norsk ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå