Nilsen Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Har sluppet flere bilder av det nye kortet.Her er Asus' mini-skjermkort Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 God utvikling, har i det siste vært vanlig å lage skjermkortene større enn de behøver. Ved å utvikle en egen kjøleløsning Savner litt gode gammle zalman vf900, hadde funket bare fint til ett sånt kort Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Åssen blir denne lydmessig da? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Er det mulig å legge dette sidelengs uten at det ødelegger for kammeret? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Er det mulig å legge dette sidelengs uten at det ødelegger for kammeret? Ser ignen problemer med det så lenge det ikke kveler kortet for luft på noen som helst måte. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 God utvikling, har i det siste vært vanlig å lage skjermkortene større enn de behøver. Savner litt gode gammle zalman vf900, hadde funket bare fint til ett sånt kort Er det så mye å savne? Dagens kort hadde blitt grillet med den, og dagens GPU-kjølere er mye bedre. AtW Lenke til kommentar
sevs Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Ser ignen problemer med det så lenge det ikke kveler kortet for luft på noen som helst måte. Takker Lenke til kommentar
FylleSpillern Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Altså, misforstå meg rett, jeg elsker denne trenden med mindre komponenter. Men hvilken rig vil dra stor nytte av dette kortet per idag? Kanskje et itx-kabinett hvor strømforsyning, harddisker og/eller skjermkort konkurerer om plass? Eller t.o.m et kabinett som egentlig ikke er tilrettelagt for GPU? Noen som vet sånn konkret? Det var jo liiiite! Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Men hvilken rig vil dra stor nytte av dette kortet per idag? mATX-tårn kan for bli trange og varme på innsiden. Er generelt greit å ha litt plass mtp. utseende, kabelplassering og temperatur. Lenke til kommentar
mortenlarsen2003 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hvilken CPU-kjøler er på bildet øvers i artikkelen? Trenger en cpu-kjøler til en i5 prosessor i Fractal Array R2 kabinett, så det må være ganske lav men samtidig effektiv. Mvh Morten Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Ser ut som en Noctua, iallefall. Jeg setter en femmer på at det er denne. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Kanskje noe for HW's foldere? Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Altså, misforstå meg rett, jeg elsker denne trenden med mindre komponenter. Men hvilken rig vil dra stor nytte av dette kortet per idag? Kanskje et itx-kabinett hvor strømforsyning, harddisker og/eller skjermkort konkurerer om plass? Eller t.o.m et kabinett som egentlig ikke er tilrettelagt for GPU? Noen som vet sånn konkret? Det var jo liiiite! Mitt Lian Li PC-Q11 (mini-ITX) ville hatt meget god bruk for det. Jeg var nødt til å begrense meg til Zotac sin gtx 660, siden fabrikantene på død og liv skal lage skjermkortene sine så idiotisk store. Til tross for at Nvidia lager små referanse kretskort. Synes det er litt tåpelig når skjermkortene blir større enn hovedkort. 2 Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Synes det er litt tåpelig når skjermkortene blir større enn hovedkort. Tsk, alle vet jo at man får flere jiggaflops og større pixler jo større kortet er. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Siden dette kortet er såpass nisjeprodukt til GHTPC synes jeg de skulle ha droppet DVI og i stedet gått for en mini-HDMI og en mini-DP, som ville gitt rom for mye mer areal luft kunne blitt dumpet ut bak kortet. Et problem med mini-ITX kabinetter er luftflyten i kabinettet, og da å dumpe masse varm luft fra en åpen GPU kjøler er ikke en veldig god ide, i alle fall om CPU skal holde en grei klokk. Kombinasjon av en lukket eller hovedsaklig lukket GPU kjøler og en lukket system 120mm vannkjøling også brukt som kabinettvifte virker som en god plan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå