Duke Soforth Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Les denne nyheten hos Anand med tilhørende diskusjon. En ennå grundigere diskusjon over temaet finner du på Beyond3d. Jeg tror jeg må lete ganske grundig i meg selv for å finne noe som ligner gjenværende respekt for nVidia (& Eidos for den del)... Dette er uakseptabelt. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jo, leste dette over på rage3d forumene tidligere. Hihi, nVidia er ikke sene om å syte og klage om dagene, når noe får disse vidunderlige FX korta deres til å framstå i et dårlig lys. Slik som nVidia holder på i disse dager, så må jeg nesten si at jeg mista respekten for dem jeg også, selv om jeg holder fast på at alle kort fra TNT2 fram til GeForce4 var fremragende kort. Men GeForceFX (NV30/31/34/35) ville jeg ikke hatt om de kasta dem etter meg. Ikke slik som de framstår idag. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 omg. eier ikke nVidia skamvett? Lenke til kommentar
capy Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 at nVidia ikke forstår at de er NÅ de må slippe sin "prodegy" (vidunderbarn), det skjønner ikke jeg. her har både nVidia og ATI kort som knuser alt som er, men de venter med å slippe de til "markedet trenger det". om nVidia ikke liker å ligge under, så får de bare slippe det nye kortet sitt da. ikke forsøke å skjule fakta om at ati ligger ett hestehode og av og til en hel hest forran i benchmarking. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Er det NV40 du sikter til? Den er vel ikke på lang nær ferdig for å slippes ut på markedet, og jeg er sikker på at nVidia ikke ville tåle enda en "for tidlig født" flause a la NV30. Men nVidia bør satse på å få ut NV40 når ATI har sin R420 klar, ellers kan de finne ut at de har gravd seg for langt ned i møkka til at de kan krabbe seg opp igjen. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Er det NV40 du sikter til? Den er vel ikke på lang nær ferdig for å slippes ut på markedet, og jeg er sikker på at nVidia ikke ville tåle enda en "for tidlig født" flause a la NV30. Men nVidia bør satse på å få ut NV40 når ATI har sin R420 klar, ellers kan de finne ut at de har gravd seg for langt ned i møkka til at de kan krabbe seg opp igjen. Er vel mulig det var NV40 han mente, men de har jo også NV38 på lur. Ikke at jeg tror den blir noe bedre da den er laget på akkurat samme base som NV35. Grunnen til at NV35 også flopper er enkel. Den er basert på megafloppen NV30. Spør du meg så burde nVidia trekke seg tilbake og tenke seg veldig godt om før de gjør sitt neste trekk. For bommer de en gang til så kan de bare forkaste hele skjermkort avdelingen sin og konsentrere seg på det eneste bra som har kommet ut fra fabrikkene deres de 18 siste månedene, og det er nForce hovedkort. Nei, takke meg til god gammel årgang! (Les Geforce 3 Ti500.) Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 nVidia Go Go! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Nei, takke meg til god gammel årgang! (Les Geforce 3 Ti500.) Du vil ikke kunne kjøre HL2 på full fres på et Ti-500! Ikke på mitt Ti-4200 heller... Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 tror ikke han mente det, han mente at på den tiden var nivida anstedige og respekterte. Huff nei takker meg til ati viss de forsetter mer nå!! ati 9700 har jo holdt ut veldig lenge. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Sendte akkurat tilbake mitt Creative GeForce FX5900 Ultra til komplett pga defekt dvi-utgang. På en måte er dette kjedelig, med tanke på at jeg må gå en stund uten noe kraftig skjermkort, men sånn som det ser ut for tiden er det mulig at gudene for en gangs skyld smilte til meg. Uansett, de sa at jeg skulle velge et nytt kort jeg ville ha som erstatning utfra web-shoppen deres (noe som jeg ble seriøst imponert over), så jeg valgte et Radeon 9800Pro kort med 256 MB ram. Uansett, i min uflaks med grafikkortet mitt har folkene hos komplett jobbet eksemplarisk, og svart på alle spørsmål jeg måtte komme det innen veldig kort tid. Jeg kunne ikke krevd noe mer av dem! Jaja, gleder meg til jeg får et kraftig skjermkort igjen Men nå må jeg gå en stund uten planetside, noe som suger, ettersom jeg betaler måntlig for å spille det... 100 kr. Uansett, jeg benytter hver anledning jeg har nå til å skryte av komplett, jeg er skikkelig imponert over kundestøtten deres! Mvh Per Ø Lenke til kommentar
atticus Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Nei, takke meg til god gammel årgang! (Les Geforce 3 Ti500.) Du vil ikke kunne kjøre HL2 på full fres på et Ti-500! Ikke på mitt Ti-4200 heller... HL2 er ikke alt i verden da. Og hvorfor si noe vi alle fra før vet ? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Er ikke så mye som overrasker meg mere angående nvidia. Det neste blir vell å blånekte på at di har lansert FX serien. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Er ikke så mye som overrasker meg mere angående nvidia. Det neste blir vell å blånekte på at di har lansert FX serien. Veldig bra, Veldig bra! Njaal Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hehehe ... det siste nVIDIA trengte nå, var å bli bøsta enda en gang i et forsøk på å skjule hva GF-FX egentlig er. Uansett hva nVIDIA må tro om kundene sine, så må de da skjønne at alt vi ser, er et firma som er redd for å bli sammenlignet opp mot en konkurrent. Akkurat som om de er flaue over sine egne produkter. Jeg ser bare en grunn til det ... ... GF-FX suger, Ati er ok, Matrox ruler !! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Matrox ruler på 2D kvalitet og drivere kanskje. Men skal man ha mest 3D ytelse for penga, går man for ATI. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Matrox ruler på 2D kvalitet og drivere kanskje. Neppe på drivere! Jeg har Et matrox550 milenium, med nyeste driver. Kjører CS i 800x600 og den viser ved visse avstander feil farge på lyskilder. Njaal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå