askebeger Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Trenger to NF-F12 PWM til på min radiator for P-P da jeg sjekket denne artige spess hos CDON. Ikke bare hørselen som tar kvelden her... Kanskje ikke rart de er satt ned med 20% Endret 23. mars 2013 av askebeger Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg vil jo påstå at du ikke kommer til å høre den vifta overhodet. Ulempen med den, er jo at du ikke kommer til å høre noe som helst annet for resten av livet ditt heller... de 2-3 sekundene du har igjen etter at du har satt den i gang 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg vil jo påstå at du ikke kommer til å høre den vifta overhodet. Ulempen med den, er jo at du ikke kommer til å høre noe som helst annet for resten av livet ditt heller... de 2-3 sekundene du har igjen etter at du har satt den i gang Les igjen... 18.622.4 dB 1000+ dB, då er du DØD etterpå, for det går ikke an å lage så høy lyd Lenke til kommentar
dag128 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Les igjen... 18.622.4 dB 1000+ dB, då er du DØD etterpå, for det går ikke an å lage så høy lyd Var vel i grunn akkurat det han mente, bare sagt på en litt annen måte..... 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Var vel i grunn akkurat det han mente, bare sagt på en litt annen måte..... Ja, men les hvem jeg svarte til... Er det virkelig så mange som ikke kan se Lenke til kommentar
askebeger Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 Så vidt meg bekjent så vil vi ta kvelden ved eksakt 200 db, og før den tid er forsåvidt alle vifter stillegående da vi forlengst er blitt døve... Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Ja, men les hvem jeg svarte til... Er det virkelig så mange som ikke kan se Du siterte meg, og jeg sa at man ikke kunne høre viften, fordi den lager så høy lyd at du blir konstant døv. Og er man døv, så hører man ingen ting. Og derfor vil han ikke kunne høre noe resten av sin levetid, som bare er et par sekunder da man dør ganske kjapt av det trykket som så mange desibel produserer. Noen må ha det inn med teskjeer 2 Lenke til kommentar
dag128 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Ja, men les hvem jeg svarte til... Er det virkelig så mange som ikke kan se Tror du skal lese igjennom hva du faktisk har sitert. Så kan vi heller snakke om hvem som ser og ikke etterpå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå