torandersmh Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Kjøpte Sony Xperia Z forrige uke. Den fungere fint, bortsett fra at når jeg åpner kameraet fryser skjermen og mobilen restartes. Har gjenopprettet fabrikkinstillingene to ganger, men ingen endring av problemet. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Kjøpte Sony Xperia Z forrige uke. Den fungere fint, bortsett fra at når jeg åpner kameraet fryser skjermen og mobilen restartes. Har gjenopprettet fabrikkinstillingene to ganger, men ingen endring av problemet. Da sender du den til reperasjon. Lenke til kommentar
peters2 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Kjøpte Sony Xperia Z forrige uke. Den fungere fint, bortsett fra at når jeg åpner kameraet fryser skjermen og mobilen restartes. Har gjenopprettet fabrikkinstillingene to ganger, men ingen endring av problemet. Har samme problem, nullstilt en gang, men ingen fix. Volumknapp ned virker heller ikke. Sendte telefonen i retur i går. Gidder ikke å bruke mye tid på noe som skal bare funke. Regner med ny tlf. i posten kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå