Jan Erik Engan Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Toppmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Stilig modell og flotte bilder - holder en knapp på v1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 Stilig modell og flotte bilder - holder en knapp på v1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Enig med Torhild om V1 og stilig model l model l = modell Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 En skikkelig tøffing! Likte V3 best, jeg! Dog kunne den vært croppet litt, kanskje! PS! Nyanskaffelse, ser jeg! Grattis med 7100! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Enig med Torhild om V1 og stilig model lmodel l = modell Takker;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 En skikkelig tøffing! Likte V3 best, jeg! Dog kunne den vært croppet litt, kanskje! PS! Nyanskaffelse, ser jeg! Grattis med 7100! Takker.Ja skulle nok cropet den ja..men en får ta det som lærdom ;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Nydelig. Like v3 best, noe med bakgrunnen og roen i bildet. Liker "snøtoppene" som bådee r pene og som gir en kontrast i fortellingen. Det lille varme vesenet og de iskalde vinterkårene Er jo litt nysgjerrig da, ser ut som om du har vært veldig nær, og at grenen sitter lavt på treet? Oppfatter bakgrunn som snø på bakken, ikke fjelltopper, men bommer sikkert? Endret 31. mars 2013 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Nydelig. Like v3 best, noe med bakgrunnen og roen i bildet. Liker "snøtoppene" som bådee r pene og som gir en kontrast i fortellingen. Det lille varme vesenet og de iskalde vinterkårene Er jo litt nysgjerrig da, ser ut som om du har vært veldig nær, og at grenen sitter lavt på treet? Oppfatter bakgrunn som snø på bakken, ikke fjelltopper, men bommer sikkert? Tusen takk:) Bakgrunnen er trær,grønne og en hvit stamme;) Tusen takk:) Bakgrunnen er trær,grønne og en hvit stamme;)...V3 er snø ja:) Endret 1. april 2013 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Nydelig. Like v3 best, noe med bakgrunnen og roen i bildet. Liker "snøtoppene" som bådee r pene og som gir en kontrast i fortellingen. Det lille varme vesenet og de iskalde vinterkårene Er jo litt nysgjerrig da, ser ut som om du har vært veldig nær, og at grenen sitter lavt på treet? Oppfatter bakgrunn som snø på bakken, ikke fjelltopper, men bommer sikkert?Tusen takk:) Bakgrunnen er trær,grønne og en hvit stamme;)Tusen takk:) Bakgrunnen er trær,grønne og en hvit stamme;)...V3 er snø ja:) V3 er snø ja;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg