libby Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Noen som har fått irritabel tarm eller mageproblemer etter antibiotika? Jeg gikk på to kurer i Jan/ Feb og har fortsatt ustabil mage og trykk i mellomgulv. Har prøvd Nexium da legen mente jeg kunne ha fått spiserørkatarr. Har ikke hjulpet allverdens... Noen som har vært dårlig etter antibiotika? Er det vanlig? Er 6 uker siden jeg var ferdig med siste kur. Tar probiotika. Er forsiktig med mat. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Ja, det er ganske vanlig. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Det er helt vanlig, men 6 uker etter endt kur var litt lenge. Du kan prøve å ta idoform eller andre produkter med melkesyrebakterier. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Du kan eventuelt prøve produkter som Biodophilus (finnes fra flere produsenter men f. eks. som her.) "BioDophilus brukes av personer som ønsker å gjenopprette en god tarmflora, og derigjennom oppnå en bedre helse." -og: "Bio Dophilus anbefales ved alle plager hvor årsaken kan være mage-tarmforstyrrelser, for eksempel: forstoppelse / diarè, oppblåsthet / kolikk, mave- og tarmkatarr, soppinfeksjon (Candida Albicans), dårlig ånde, allergi, hudproblemer, dårlig næringsopptak, matintoleranse, opphopning av avfallsstoffer/giftstoffer, nedsatt immunsystem og etter bruk av antibiotika" Edit: Husk å konferere med lege hvis du er usikker. Endret 23. mars 2013 av NoBo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå