Mr_Tiger Skrevet 23. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2013 Satt og tittet litt på skjermkort tidligere denne uken og så f.eks http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=660801 Da fulgte det med 2 spill, crysis og ett eller annet til, men nå er det fjernet. Ser også at alle spill er fjernet fra 7970 korta på komplett...er det noen grunn til det? Var dette bare under en tidsperiode? eller vil dette tilbudet komme igjen? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 23. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg lurte faktisk på akkurat det samme. I går klokka i 12-tiden sto det at det fulgte med Crysis 3 og Bioshock: Infinite, mens når jeg skulle kjøpe det på kvelden var det borte. Det ødela hvertfall kjøpet for meg Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Har vært med spill de siste 2 ukene.. Typisk flaksen min:( Endret 23. mars 2013 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2013 Noen som vet om de selger 7970 kort med spill andre steder? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 24. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2013 Dustin.no har visst kampanje enda, de har bla ASUS RADEON HD7970 DCII 3GB med Crysis 3 og Bioshock Infinite enda, pluss andre AMD kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå