Cooky Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Tenkte å vaske skoene mine, og gidder ikke da å gjøre dette for hånd. Er det noe lurt, eller en god ide å vaske f.eks et par Converse sko i vaskemaskinen på håndvaskprogram? - Eventuelle tips? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg så noen gjorde dette før, ikke sikkert om det er Converse... Jeg tror det er bedre om det er vaskemaskinen din. Jeg bruker ikke offentlig vaskemaskinen etterpå. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Sjelden anbefalt å vaske sko i vaskemaskinen. Nesten alle moderne sko er satt sammen med lim. På converse kan sålen gå opp i limingen. Med converse og støvler har jeg hatt suksess med en bøtte vann og edikk (organisk syre som dreper bakterier), deretter bakepulver i en sokk f.eks for å suge ut fukt. Endret 23. mars 2013 av omnomnomnivore 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Kan vaske de i maskin. 30 grader og lavt antall omdreininger skal visstnok gå bra. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg har aldri hatt noe problem med det, enda jeg bare kastet dem inni, med sålene i på 40 grader med 1400 rpm. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå