Rascal Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg har W8Pro. Jeg skulle prøve det som står i artikkelen " http://www.hardware.no/artikler/windows-to-go/117061/2" Jeg prøver å få installert Windows 2 go men har ingen *.wim filer bare *swm. Filer i source mappen fra USB brikken er: boot.wim install.swm install2.swm install3.swm install4.swm. Jeg endret "install.swm" til "install.wim" og fikk feilmelding som står underst. Holder det å endre alle install*.swm filene til install*.wim ? D:\>dism /get-wiminfo /Wimfile:"e:\Win8x64\sources\install.wim" Deployment Image Servicing and Management tool Version: 6.2.9200.16384 Error: 2 The system cannot find the file specified. The DISM log file can be found at C:\windows\Logs\DISM\dism.log D:\>dism /get-wiminfo /Wimfile:"e:\Win8x64\sources\install.swm" Deployment Image Servicing and Management tool Version: 6.2.9200.16384 Details for image : e:\Win8x64\sources\install.swm Index : 1 Name : Windows 8 - PRO - RTM Description : <undefined> Size : 22 196 385 987 bytes The operation completed successfully. D:\>dism /apply-image /imagefile:E:\Win8x64\sources\install.swm /index:1 /applyd ir:H:\ Deployment Image Servicing and Management tool Version: 6.2.9200.16384 Applying image [==========================100.0%==========================] Error: 1812 The specified image file did not contain a resource section. The DISM log file can be found at C:\windows\Logs\DISM\dism.log Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 utpakking av installasjonsfiler til en fil: imagex /ref install*.swm /check /export install.swm * target.wim "Install.wim" INFO om mulig installasjone som kan velges utifra installasjonfiler: dism /get-wiminfo /Wimfile:"C:\wim\sources\install.wim installere til disk H: C:\wim\sources\imagex /apply C:\wim\sources\install.wim 1 H: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå