JZA Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 På testen på denne siden står det 4timer, mens det på Dell sine sider står 2-3 timer. Noe som er en vesentlig forskjell. Blir jo litt dumt når barbara aldri tester standardmodeller, men alltid det dyreste og beste, det er jo ikke det de fleste kjøper. Lurte derfor på om barbara hadde testa med orginal batteri ? Og hva som blir batterikapasiteten på Inspiron 8600 ? Er den 2-3 timer ell er den rundt 4 timer ? Hva har dere erfart, som har fått den ! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Kommer helt an på hva jeg bruker den til. I krevende applikasjoner som spill varer den 2, kanskje 3 timer. Hvis jeg bruker den i skolesammenheng holder den lenger. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Våre 4 inspiron maskiner hadde en levetid på ca 6 mnd før de gikk i dass eller måtte ha service....Takker høyere makter for at vi tok til fornuften og ivesterte i Thinkpad T23 og T30 istede... Ehh..ohh batteritid ja.... det husker jeg ikke Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 holdt de 6 mnd så holdt de lengre enn macen min...jippi:) min latitude holder mellom 3 og 6 timer vhengig av hva jeg gjør med den. (batterimåleren) da har jeg også slått ned på strøm,wlan og IRda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå