Gå til innhold

O Vise Maskinsmeder

Anbefalte innlegg

Jeg bøyer meg i støvet og ber på mine knær om dere kan velsigne meg med deres fantastiske elektro ingeniørkunnskap & ekspertise, så jeg endelig kan få bygd meg et skikkelig dråg av en maskin, for det jeg har nå suger hardt, kan ikke spille online spill for jeg må alt tabbe meg inn og ut hele tiden for at grafikken skal funke.

Det jeg er opptatt av er å bygge noe som varer en stund sånn at jeg kan bruke den iallefall de neste 6 år uten problemer, må være no solide saker med muligheter til å legge til litt. Må ha bra lyd og godt bilde. Viktig også at det ikke bråker som en flymotor slik som det jeg har her gjør.

Etter å ha gjort litt research gjennom forumet deres her og litt googling er dette det jeg har endt opp med fra komplett:

datamars2013.jpg

Tenkte bruke litt ustyr fra min gamle pc til den nye, til strømforsyning min gamle corsair hx630w hvis den i det hele tatt kan brukes, og enCooler Master Hyper kjøler til cpu'en, bare litt rett jeg har kastet fra meg brachetten som fulgte med, kom med 2, den ene kunne jeg bruke den andre ble liggende i bagasjerommet og solgt med bilen min..

Jeg er av det kalibre som støvsuger PC'en min hvor jeg setter inn ramma i feil slots igjen og åpner hardisken for å se hva som bråker sånn(dumt ja!), så hvis dere ser noe som ikke stemmer her så si gjerne ifra! Tar all hjelp jeg kan få! :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blei ikke mange svar nei, men kanskje like greit..

Gjort litt ber research og ser på lista her at det bare er fullstendig /wristsfacepalm. Ferdige opplegget blir drit bra og mye for pengene, må takke forumet for å ha god og lett tilgjengelig info på pc-mekkinga.

Takk og hei! :)=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...