Jan-Inge Skrevet 17. september 2003 Rapporter Del Skrevet 17. september 2003 Det var jo ingen poster her! Legger derfor inn et bilde av mitt kjære monster som jeg akkurat har solgt. Hadde mye morro med denne. 1972 Dodge Polara Custom 440 cid motor (7,2 liter) ca 300 gamp Dette bråka ille med 2x 3" eksos. Ble stoppa endel ganger av onkel. Bærum til Liodden nedenfor Gol ble utført med bruk av over 65 liter bensin. Sinnsykt. Da kjørte jeg pent. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 17. september 2003 Rapporter Del Skrevet 17. september 2003 Denne bruker 0,7L på mila....... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. september 2003 Rapporter Del Skrevet 19. september 2003 Det var jo ingen poster her! Legger derfor inn et bilde av mitt kjære monster som jeg akkurat har solgt. Hadde mye morro med denne. 1972 Dodge Polara Custom 440 cid motor (7,2 liter) ca 300 gamp Dette bråka ille med 2x 3" eksos. Ble stoppa endel ganger av onkel. Bærum til Liodden nedenfor Gol ble utført med bruk av over 65 liter bensin. Sinnsykt. Da kjørte jeg pent. http://www.westsidecruisers.com/Pictures/2000/WSC00,%20JanInge72Polara.jpg Herre, for et dråg :o Men sykt tøff, det skal du ha Lenke til kommentar
RIP Skrevet 24. september 2003 Rapporter Del Skrevet 24. september 2003 er en av de her i kr.sand også, bare den er svart da :smile: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. september 2003 Rapporter Del Skrevet 27. september 2003 http://www.mr2-ogn.org/gfx/KennethStoknes.jpg Denne bruker 0,7L på mila....... Uansett hva det er snakk om, så drar du fram den gamle stygge MR2 MK1'n din! Den bilen interesserer meg mitt i ræva for å si det sånn! Her snakker vi om to heeelt forskjellige biler tross alt! Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 30. september 2003 Rapporter Del Skrevet 30. september 2003 Denne bruker 0,7L på mila....... Jøss... Så mye med den lille futtemaskinen der? Min -91 Mustang 5.0 brukte rimelig nøyaktig 0,73L på mila opp til Trondheim fra Sandefjord. Og det er en V8'er på 302cid (5.0L) og i overkant av 250hk. Automat. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. september 2003 Rapporter Del Skrevet 30. september 2003 hvordan regner dere dette nå .. lannevegskjøring? bykjøring? blandet? EU ? HVA???? Lenke til kommentar
Bose Skrevet 3. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg regner blandet kjøring iaffal..... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 har du målt det? har du puttet en liter på tanken og kjørt til tanken var tom å sjekket det sånn? eller har du bare fylt tanken fill å regnet det fram? eller har du lest det en plass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå