batxi Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Hvilket spill er det du spiller når du er på LAN? Lenke til kommentar
dantax89 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 de blir mye av de gode gamle. age of empires2,counter strike 1.6,call of duty1 Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Det andre spiller! Går mye igjen i Bf3, CoD, AoE, LOL og WoW er vel de mest spilte. Sistnevnte er heldigvis lagt på hylla Lenke til kommentar
Oly Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Jeg bumper denne gamle tråden, i og med at jeg selv lurer på hva folk foretrekker på LAN (i stedet for å lage en ny tråd). Jeg har for tiden fire stasjonære PCer, alle med 24" 144hz skjermer og high-end specs. Grunnen til at jeg har brukt såpass mye penger på data i det siste, er at nå som jeg og alle vennene mine er i full jobb og har stadig mindre fritid til overs så er det et ork å arrangere LAN hvor alle må bringe PCer (ikke minst det å installere spill/kjøpe spill, konfigurere drivere, fikse på instillinger osv før vi i det hele tatt kan begynne å spille). Det er ganske så greit å fyre opp et LAN en torsdags kveld og invitere folk bort for å spille. Det er ingen hemmelighet at rene LAN spill er på vei ut, ettersom LAN funksjonen i de fleste nyere spill har blitt erstattet med en ren online-modus. Jeg leter for tiden etter hvilke LAN spill folk har best minner fra og koste seg mest med, som fremdeles er relevante den dag i dag. Jeg kan begynne med å dele min liste over hvilke LAN spill jeg synes at det er gøy å spille med venner: GTA 2 Call of Duty 2 Action Quake 2 Quake 3 Arena Unreal Tournament/UT 2004 Half-Life 2 Deathmatch Command & Conquer Generals/Zero Hour Command & Conquer 3 Tiberium Wars/Kane's Wrath Garry's Mod (Prop Hunt i Garry's Mod) Age of Empires 2 HD Edition Borderlands 2 Left 4 Dead 2 Carmageddon 2 (blir litt fomling for å legge inn ipxwrapper for LAN i nyere Windows og 3dfx wrapper for høyere oppløsning) Doom 1 & 2 (bruker Crispy Doom klienten, for den pixelerte grafikken i 640x400 oppløsning x 2 fra Doom 95) The Settlers II - 10th Anniversary Edition (koselig spill å linke på med en kompiss) OpenRA (Red Alert 1, Command & Conquer 1 og Dune 2000 lagt på nytt i ny motor med LAN modus og retro grafikk) Red Alert 2 (må legge inn en ipx wrapper for å få multiplayeren til å virke i moderne Windows versjoner her) Tony Hawk's Pro Skater 3 & 4 War for the Overworld (spirituell etterfølger til Dungeon Keeper 2, er i Early Access på Steam enda) Worms Ultimate Mayhem (en slags nyere remake av Worms 3D og Worms 4 Mayhem) Stronghold HD Hvilke spill liker dere å spille på LAN? Endret 1. mars 2015 av Oly 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 I gamledager: Veldig mye StarCraft Broodwar Veldig mye CS Quake 1 Action Quake Bomberman Red Alert 2 Hvilket som helst Worms Serious Sam Nå for tida: Battlefield 2 Bad Company Battlefield 4 Minecraft Rust Skyrim Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Main games: -Warcraft 3 Frozen Throne (PC) -Hots (PC) -CSGO (PC) -Hearthstone (PC) -Smite (PC) Kobler av med: - Spongebob the movie game (ps2) - Spongebob battle for bikini bottom (ps2) - Spongebob creature from the krusty krab (ps2) - Crash Bandicoot 1-3 (ps1) ligger i PS store på PS3. - Ratchet and Clank - Fifa - GTA Ingenting er så chill som å koble av med "old school platformers" når du er lei av competitive gaming. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg har hatt en del lan i senere tid hos meg, og har nå funnet et par nye spill-idéer. Etter å ha spillt en del konkurranse-baserte strategispill og fps, er det greit å få et avbrekk fra konkurranse og heller spille spill med en sammarbeidsmodus. Da kommer COOP-funksjonen inn i bildet. THUG Pro - mod til Tony Hawk's Underground 2 som gir dere muligheten til å spille mange av banene fra tidligere Tony Hawk spill, som School 2 og alle banene fra Tony Hawk's Pro Skater 4. Return to Castle Wolfenstein COOP - Hva med å runde hele Return to Castle Wolfenstein i sammen med 1 eller opp til 3 andre kompisser? Synergy - Med denne modden kan hele Half-Life 2 + ep1 & ep2 rundes med opp til totalt 16 spillere samtidig. Unreal Gold (Unreal 1) og Quake 1 kan også rundes i sammen med en eller flære venner. Path of Exile kan spilles med totalt 6 spillere, mens det er totalt 4 spillere samtidig på Diablo 3. 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Path of Exile kan spilles med totalt 6 spillere, mens det er totalt 4 spillere samtidig på Diablo 3. POE er nydelig. Det ble en trøst for meg da Diablo 3 skuffa så enormt :b Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Spiller jo mye av det jeg spiller ellers, men av spill som nesten bare spilles på lan er vel Age of Empires 2 en gjenganger. Blitt en del andre RTS som ingen har prøvd før også. Husker Galactic Battlegrounds var svært moro en periode (Star Wars med AoE-motoren). 4v4 lightsaber-battle i Mos Eisley i Battlefront 2 var også en høydare. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Jeg merker at det var mye mer multiplayer da jeg var på LAN før i tida. Da spilte jeg utelukkende sammen med de andre folka, mens nå kan jeg sitte hele helga og bare spille det samme jeg spiller hjemme, til og med singelplayer. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Jeg merker at det var mye mer multiplayer da jeg var på LAN før i tida. Da spilte jeg utelukkende sammen med de andre folka, mens nå kan jeg sitte hele helga og bare spille det samme jeg spiller hjemme, til og med singelplayer. same. Folk spiller så j***** mye forskjellig nå. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Warcraft 3, Counter Strike, AOE, Red Alert og Generals er alltid klassikere. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Hadde ikke vært feil med WC4. Mange føler nok at WC3 er alt for utdatert til at det er verdt et forsøk^^ Tenker på de litt yngre som ikke har opplevd herligheten.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Hadde ikke vært feil med litt WC2! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 WC3; C&C Generals Zero Hour, Age of Mythology - The Titans, ANNO-serien, Ashes of the Singularity, CoD AW, CoD MW, Supreme Commander, Settlers 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå