vital00 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 http://no.wikipedia.org/wiki/The_Gathering#.C2.ABArne.C2.BB Lenke til kommentar
Railgun Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 selv om årets TG er mitt 7 på rad, så må jeg ærlig inrømme at jeg aldri har fått med meg hvor den historien om "ARNE" kommer fra. den historien jeg har hørt (noe jeg tviler sterk på at stemmer ) er et det var en av nettverks teknikkerene for en del år sia som var der som het arne.. de trengte hjelpe av han, MEN han satt hvist der i skipet en plass og sov . så ja.. det er i alle fall den historien jeg har hørt, Lenke til kommentar
Railgun Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Bare tullinger som drar til vikinge skipet for å gjøre akkurat det samme som de gjør hjemme 1. på TG blir man kjent med nye folk 2. det er VELDIG sosialt 3. man sitter ikke bare å gamer konstant (eller det er selv det man gjør det til) 4. det er faktisk en grei opplevelse å sitte der.. stemmninga. livet, osv. så det er ikke så mye negativt å si om TG Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Dette bliir rått! Bare kom til medic bua når dere har trøbbel, for der finner dere meg! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Mat og drikke er viktig. Første året jeg var der, gikk det hovedsaklig i Cola og noen pizzastykker her og der. Det resulterte i helt rød urin de siste dagene... Sov også nok, for jeg sov nok totalt 6-8 timer gjennom hele oppholdet, det resulterte i at jeg halusinerte de to siste dagene. Mitt tips er å huske at dagligvarebutikken er stengt alle dager utenom lørdag. Ta med oppskåret brød og pålegg som kan stå ute, som sjokoladepålegg eller jordbærsyltetøy på tube. Blir du litt sulten, er det bare å dra frem noen brødskiver, sprøyte på, og spise. Ta gjerne med en drikkeflaske eller en 5-l kanne med rent vann, så kan du også drikke vann om du trenger det. Lukkede høreklokker eller plugger er også gull verdt som nevnt. Første året jeg var det, klarte jeg ikke å høre noe som helst pga bråk rundt og høreklokker som ikke var lukket. Ergo var lyd fra pc'en helt ubrukelig. Har du/foreldrene dine penger til det, ta deg inn på hotell, om ikke alle dager, ihvertfall en eller to. God søvn, dusj og frokost er utrolig viktig. De siste årene jeg var der, bodde jeg og kompis på Scandic hotel som er noen hundre meter unna under hele oppholdet. De har gjerne TG-tilbud for hele TG-uka, så du kan ringe og høre på pris, blir jo selvfølgelig mye billigere med kompis/følge/kjæreste. Siste tips, ha det gøy og prat med folk rundt deg! Det kan nesten regnes med at det blir noe nedetid på pc pga strøm eller nettverk, så kom i kontakt med folk og vær sosial! Lenke til kommentar
xaco Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Gå på standene er et tips jeg har, UiO standen vil ha en del morsomheterer som sikkert kan være gøy å få med seg Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Jeg vet ikke om noen har sett denne enda, men jeg syns den er morsom Lenke til kommentar
KAS Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Hva slags mat får man kjøpt på TG og hvilken kvalitet holder den? Endret 29. mars 2013 av KAS Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Grandis, grandis og atter grandis. Er egentlig ikke sikker, men regner med at det ikke holder mål for er normalt kosthold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå