Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finnes det noen damer som tenner på overvektige menn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig finnes det. Finnes det damer som liker menn med blondt hår? Har kun hørt om menn som liker damer med blondt hår.

Dårlig sammenligning. Snakker om en fetisj her. Det er vel kjent at noen menn har en fitisj for store damer. Men det har jeg ikke hørt om motsatt vei.
Lenke til kommentar

Dårlig sammenligning. Snakker om en fetisj her. Det er vel kjent at noen menn har en fitisj for store damer. Men det har jeg ikke hørt om motsatt vei.

Ok fair point. Finnes det damer som har fetish for føtter? Ja det finnes, like mye som det finnes menn med fetish for føtter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er det en fetisj, om man liker dem litt større enn andre?

Så vidt jeg har forstått begrepet fetisjisme, så handler det mer om seksualisering av gjenstander, enn kroppsfasonger.

Kan også gjelde kroppsdeler og annet som ikke er "normen". For eksempel det å like pupper er "normen", mens det å tenne på negler kan vel regnes som en fetish.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er det en fetisj, om man liker dem litt større enn andre?

Så vidt jeg har forstått begrepet fetisjisme, så handler det mer om seksualisering av gjenstander, enn kroppsfasonger.

Kan godt hende det er feil å kalle det fetisj. Har hvertfall hørt det med menn som tenner på store damer omtalt som fetisj. Ikke vet jeg. Lurer uasett på om det er noen damer som tenner spesielt på store menn.
Lenke til kommentar

Kan også gjelde kroppsdeler og annet som ikke er "normen". For eksempel det å like pupper er "normen", mens det å tenne på negler kan vel regnes som en fetish.

Gjenstander ja, som tær og negler, ok, men ikke kroppen eller mennesket i seg selv. Sorry, men det blir for enkelt å implisere at folk er avvikere om de har sex med overvektige. Se deg litt om, overvektige menn og kvinner har også partnere. Er ikke noe unormalt med det. Om du ikke har hørt om eller sett det, kan det være på tide å løfte nesa opp fra tastaturet og ta seg en tur utafor døra :tease:

EDIT

Den der var nok mest mynta på TS, men for all del..

Endret av jonlem
Lenke til kommentar

Gjenstander ja, som tær og negler, ok, men ikke kroppen eller mennesket i seg selv. Sorry, men det blir for enkelt å implisere at folk er avvikere om de har sex med overvektige. Se deg litt om, overvektige menn og kvinner har også partnere. Er ikke noe unormalt med det. Om du ikke har hørt om eller sett det, kan det være på tide å løfte nesa opp fra tastaturet og ta seg en tur utafor døra :tease:

var visst ikke så lett å skjønne dette jeg mener. Snakker om folk som blir spesiellt tiltrukket av masse fett. Og da snakker jeg bare om seksuelt. Klart at store mennesker kan være glad i hverandre. Det ser man overalt.
Lenke til kommentar

Om du mener at de rent seksuelt tenner på en mann med kulerund ölmage og dvaske rumpeballer, så kan det kalles en fetisj. Og joda, de finnes nok. Det er stort sett et uendelig antall ulike fetisjer der ute, så om det finnes, så finnes det noen som tenner på det :)

Ellers, så er det faktisk ikke så uvanlig at damer liker menn med litt "kjött på beina". Når de er ferdig med tenårene, så er de aller fleste damer på utkikk etter noe mer enn sixpack og solbrun glattbarbert brystkasse.

Lenke til kommentar

var visst ikke så lett å skjønne dette jeg mener. Snakker om folk som blir spesiellt tiltrukket av masse fett. Og da snakker jeg bare om seksuelt. Klart at store mennesker kan være glad i hverandre. Det ser man overalt.

Ja, hva med folk som blir spesielt tiltrukket av minst mulig fett? Er det også en fetisj?

De fleste forhold baserer seg i stor grad på seksuell tiltrekning mellom mennesker. Det du driver med her, virker mer enn noe som et behov for å forklare folk som avviker fra din "norm" som seksuelle avvikere og fetisjister, noe jeg ærlig talt synes er litt ufint. Det er helt, klinkende normalt at mennesker finner hverandre, og har sex med hverandre, uavhengig av kroppsfasong. Noen liker dem store, noen liker dem små, noen liker dem mørke, noen liker dem lyse, og så videre. Det har lite med fetisjisme å gjøre. Eventuelt, om det er slik så er vi jo fetisjister alle sammen.

Endret av jonlem
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, hva med folk som blir spesielt tiltrukket av minst mulig fett? Er det også en fetisj?

De fleste forhold baserer seg i stor grad på seksuell tiltrekning mellom mennesker. Det du driver med her, virker mer enn noe som et behov for å forklare folk som avviker fra din "norm" som seksuelle avvikere og fetisjister, noe jeg ærlig talt synes er litt ufint. Det er helt, klinkende normalt at mennesker finner hverandre, og har sex med hverandre, uavhengig av kroppsfasong. Noen liker dem store, noen liker dem små, noen liker dem mørke, noen liker dem lyse, og så videre. Det har lite med fetisjisme å gjøre. Eventuelt, om det er slik så er vi jo fetisjister alle sammen.

Er visst en del du ikke har fått med deg i værden. Fetisjer er når noen tenner seksuelt på en bestemt ting. Jeg snakker om når noen tenner seksuelt på fett. Er da ikke noe ufint det. Det er vel heller du som er ufin når du mener at dette er så ille at man ikke kan snakke om det. Hadde aldri ventet å få noen negative reaksjoner på dette. Men tror vel egentlig du bare er en som er veldig glad i å diskutere uansett hva det skulle være om. Ser ikke at det lille spørsmålet mitt er grunn til noen diskusjon.
Lenke til kommentar

EDIT

Den der var nok mest mynta på TS, men for all del..

Ja, jeg mener ikke at det å tenne på overvektige er en fetish, men ble bar med på det for diskusjonens skyld. Uansett så er den vanligste fetishen fot-fetish ;)

Lenke til kommentar

Det er ikke sånn at jeg tenker at alle damer synes overvektige er lite attraktive. Spørsmålet mitt handlet om det er noen som blir spsielt tent av mye fett på kroppen. Jo mer jo bedre. Derfor kalte jeg det fetisj. Lurer på om det er damer som ser etter menn med masse fett på kroppen fordi de blir kåte på dem.

Lenke til kommentar

Er visst en del du ikke har fått med deg i værden. Fetisjer er når noen tenner seksuelt på en bestemt ting. Jeg snakker om når noen tenner seksuelt på fett. Er da ikke noe ufint det. Det er vel heller du som er ufin når du mener at dette er så ille at man ikke kan snakke om det. Hadde aldri ventet å få noen negative reaksjoner på dette. Men tror vel egentlig du bare er en som er veldig glad i å diskutere uansett hva det skulle være om. Ser ikke at det lille spørsmålet mitt er grunn til noen diskusjon.

Nå, jeg mener da på ingen måte at dette er noe man ikke kan snakke om, bare at å bruke fetisj-begrepet i denne sammenhengen er feil og muligens litt stigmatiserende for en gruppe mennesker som i all hovedsak er helt, fullstendig normale. Hverken mer eller mindre. Forøvrig - dette er et diskusjonsforum, er det ikke?

Endret av jonlem
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...