Spillredaksjonen Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Du kan stikke av med en håndholdt konsoll og spillet Monster Hunter 3 Ultimate. Les hele saken Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Dere vet at man kan spille MH3U uten å være innom singleplayer-innholdet noen gang? Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Håper jeg vinner hadde vært awesome med en 3DS XL nå som Luigi's Mansion Dark Moon og Fire Emblem Awakening er rett rundt hjørnet i europa Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Dere vet at man kan spille MH3U uten å være innom singleplayer-innholdet noen gang? som jeg har forståt det kan du begyne med ein gang du er utenfor byen Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Og fortsatt begrensningen på bare 3 deltagere pr. IP...noen i familien var ikke lykkelig over det. Endret 24. mars 2013 av Paladin@LANur 1 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Hva, så folk deltar altså med hele familiens navn? Gud for en idiot jeg er som trodde at det fantes en begrensning på 1 per IP eller noe ihvertfall. Får få kjærringa også til å delta da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå