AnonymDiskusjon Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Døra var ulåst, jeg og min "eks" skulle ha "en siste natt" sammen. Sent på natta våkner jeg av noe, da står kompisen min rett foran senga der vi ligger. Kompisen min og jeg har drevet på før, men jeg trodde ikke det skulle være noe problem. Han vet at det er så og si over med han jeg har vært sammen med nå, men vi har ingenting på gang!! Jeg ble jo livende redd, men var stille og fikk kasta han ut. Han var fnisete og virket full. Ringte han etterpå for å spørre hvordan det gikk, ble jo også litt bekymret. Han sa da han var edru. Jeg tror ikke han var det, jeg tror han har røyka hasj ihvertfall. Det er en tung, ubehagelig søt lukt igjen i huset. Kan det komme lukt av en person etter han har røyka? Altså at det lukter uten at det har vært en joint inne i et hus, bare fordi personen som er der har røyka tidligere på kvelden? Jeg klarer ikke sove igjen, ble så skremt av å plutselig se en mann foran senga i mørket! Skal jeg fortelle "kjæresten" det, altså han jeg har vært sammen med siste året og som det nå er litt frem og tilbake med? Jeg skjønner at kompisen tydelig trodde jeg var alene, men han gikk da fordi fremmed bil utenfor her, mannesko i gangen og ingenting stoppet han. Man må vel være høy for å kunne gjøre noe sånt? Jeg er litt sjokkert her nå, i tillegg fikk jeg kjeft av kompisen, han ville ikke snakke med meg fordi han trodde ingen andre skulle være her. Jeg kan ikke skjønne at det hadde vært noe bedre, hadde jeg ligget her alene hadde jeg ihvertfall blitt livredd! Jeg synes det lukter vondt i hele huset.. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller gjøre nå. Har aldri luktet hasj før, men vet han kompisen har røyka det tidligere, og tror det må være en sånn lukt jeg kjenner nå. Anonym poster: 2cc9d0dc2f98a284674f9bfbdf542099 Om jeg forteller det til han som er her nå som jeg sov med, så vet jeg at hvis det skulle ordne seg med oss vil jeg aldri kunne få være med han andre kompisen igjen. Ikke at jeg føler noe sterkt behov for det etter hva han har gjort nå i natt heller, men det er også med på tankegangen min. Anonym poster: 2cc9d0dc2f98a284674f9bfbdf542099 Om jeg forteller det til han som er her nå som jeg sov med, så vet jeg at hvis det skulle ordne seg med oss vil jeg aldri kunne få være med han andre kompisen igjen. Ikke at jeg føler noe sterkt behov for det etter hva han har gjort nå i natt heller, men det er også med på tankegangen min. Anonym poster: 2cc9d0dc2f98a284674f9bfbdf542099 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Høres ut som vanlig fyllerør, og hva han eventuelt røyka kan du jo spørre ham direkte om, når han er helt våken. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 Høres ut som vanlig fyllerør, og hva han eventuelt røyka kan du jo spørre ham direkte om, når han er helt våken. Men han gikk inn i huset mitt midt på natten og gjennom alle rom frem til han stod foran senga på soverommet!! Han skremte meg noe vanvittig!! Skal jeg vekke kjæresten og fortelle det? Anonym poster: 2cc9d0dc2f98a284674f9bfbdf542099 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Men han gikk inn i huset mitt midt på natten og gjennom alle rom frem til han stod foran senga på soverommet!! Han skremte meg noe vanvittig!! Skal jeg vekke kjæresten og fortelle det? Anonym poster: 2cc9d0dc2f98a284674f9bfbdf542099 Hvis dette gjelder en god kompis, så bruker jeg å la gode kompiser få sjansen til å forklare seg. Ikke har han ødelagt noe, og ikke har han forsøkt å "tafse", eller finne på andre merkverdigheter. Så hva er det du vil fortelle kjæresten din om for noe? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 Hvis dette gjelder en god kompis, så bruker jeg å la gode kompiser få sjansen til å forklare seg. Ikke har han ødelagt noe, og ikke har han forsøkt å "tafse", eller finne på andre merkverdigheter. Så hva er det du vil fortelle kjæresten din om for noe? At en fyr han ikke tolererer har stått og sett på oss når vi sov, og skremt meg så jeg trenger å snakke med noen! Jeg trodde det var en god kompis, men jeg kan ikke tro at han har gjort det her. Jeg er ikke en person man kommer busende inn til, stort sett har jeg barn boende hos meg, nå visste han at jeg var uten barn nå i natt, så det kan jo forklares. Men jeg er redd enda. Ikke dagligdags å våkne av at skyggen av en mann står og stirrer i mørket! Det var kjæresten som kom inn sist og tydeligvis glemte å låse døra.. Å fortelle han dette vil kanskje forhindre at det skjer igjen Han prøvde forresten å forklare seg, han fortalte at han ikke forventet at det var noen andre her, og at han ikke skjønte hvem som sov ved siden av meg. Jeg spurte han hva han skulle gjort om jeg hadde vært alene, da hadde jeg jo flydd i taket av redsel. Det hadde han vært forberedt på, å roe ned meg igjen om jeg ble redd, ifølge han selv. Han prøvde ikke engang å vekke oss, han bare stod der. Og så på oss! Ikke et snev av hint tidligere på kvelden om at han hadde tenkt til å gjøre dette. Anonym poster: 2cc9d0dc2f98a284674f9bfbdf542099 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 Og jeg snakker enebolig, hvor man må bruke bil for å komme til.. ti ubesvarte på mobilen, jeg hadde jo skrudd av lyden siden jeg sov. Jeg er en dame i 20-års alderen forresten. Anonym poster: 2cc9d0dc2f98a284674f9bfbdf542099 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Javel - akkurat det jeg snakker om altså; fyllevrøvl og rør - og det bør han få tydelig tilbakemelding om. Men hvor mange som skal kobles inn, og hvor stor du synes denne saken skal bli, får du heller velge selv. Jeg for min del har litt ymse erfaringer med diverse "vrøvlete situasjoner" og intet av det var verdt å bry seg om, så lenge ingen kom til skade. Edit: kan legge til at jeg har blitt utsatt for litt for stor interesse fra noen av min kones venninner av og til (fyllevrøvling), og har aldri giddet nevne det. De er enda like gode venninner, og det plager ikke meg heller. Det er lovlig å være litt lysten av seg ... Endret 23. mars 2013 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 Virker som en som fikk en "god" ide i fylla eller rusen og bestemte seg for å gjøre en dårlig gjennomtenkt spøk. Be ham om å aldri gjøre det igjen, så skal du se det ordner seg. Og lås døra! Anonym poster: de5c2f210b4dcccf8d523d912bba5429 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 Javel - akkurat det jeg snakker om altså; fyllevrøvl og rør - og det bør han få tydelig tilbakemelding om. Men hvor mange som skal kobles inn, og hvor stor du synes denne saken skal bli, får du heller velge selv. Jeg for min del har litt ymse erfaringer med diverse "vrøvlete situasjoner" og intet av det var verdt å bry seg om, så lenge ingen kom til skade. Skjønner, og takker for at du svarer! Jeg for min del fikk et ganske annet syn på denne kompisen etter dette. Jeg klarer ikke å skjønne at noen i sin villeste fantasi kan finne på å gå inn i et annet hus og opp på et soverom. Føler han invaderte mitt privatliv veldig, og hvilken rett hadde han til å gjøre noe sånt mot meg.. Ikke har vi vært på noen fest sammen, ikke avtalt noe sammen, ingenting! Jeg hadde en rolig kveld hjemme med besøk etterhvert, kompisen var på en fest langt unna. Jeg er nødt til å fortelle det til han som fortsatt sover, ellers vil jeg ikke ha noen sjanse til å få sove selv. Anonym poster: 2cc9d0dc2f98a284674f9bfbdf542099 Virker som en som fikk en "god" ide i fylla eller rusen og bestemte seg for å gjøre en dårlig gjennomtenkt spøk. Be ham om å aldri gjøre det igjen, så skal du se det ordner seg. Og lås døra! Anonym poster: de5c2f210b4dcccf8d523d912bba5429 Han hadde visst tenkt å sove her, hos meg i senga mi. Men klart, jeg ringte han etter han hadde blitt kasta ut for å høre hvordan det gikk. Jeg ønsker ikke at han skal ha det vondt, jeg er jo glad i kompisen min, uansett.. Og gjett, døra skal aldri mer så ulåst nei! Anonym poster: 2cc9d0dc2f98a284674f9bfbdf542099 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Skjønner, og takker for at du svarer! Jeg for min del fikk et ganske annet syn på denne kompisen etter dette. Jeg klarer ikke å skjønne at noen i sin villeste fantasi kan finne på å gå inn i et annet hus og opp på et soverom. Føler han invaderte mitt privatliv veldig, og hvilken rett hadde han til å gjøre noe sånt mot meg.. Det er akkurat dette du skal ta opp med kompisen - og slå akkurat så hardt ned i bordet, som må til for å få han til å skjønne hvor grensen din går. Lykke til Lenke til kommentar
rockworld Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Fylla har skylda og fortell typen din det og som vanvittige sky sa; sett noen grenser for kompisen din. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Utrolig uansvarlig å ikke låse ytterdøra om natta 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå