Gavekort Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Informasjonen rundt cannabis på internett er like god som informasjonen rundt 9/11 eller holocaust på internett. Cannabis har ingenting med tømmerindustrien å gjøre, og Cannabis vil ikke redde verdensøkonomien eller kurere kreft. Jeg er for å avkriminalisere Cannabis og lovlig-gjøre det for pasienter som etter profesjonell anbefaling trenger det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Hva vet du om søkemotoroptimalisering? etter min personlige mening har ingen spekulert mer i Googles adaptive inverterte link matrise modell for verdensveven enn Wikipedia http://ilpubs.stanfo...61/1/1998-8.pdf Jeg har mer tro på denne http://www.vldb.org/...2004/RS15P3.PDF modellen. Jeg er svært skeptisk når Wikipedia har greidd å manipulere seg over originalkilden. Jeg liker ikke når jeg søker og finner at Wikipeida rangerer høyere enn autoritative siter som for eksempel http://www.wolfram.com/ Wikipedia er ikke kvalitetssikret hverken på innhold eller lenker. Endret 24. mars 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Shrooms Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Informasjonen rundt cannabis på internett er like god som informasjonen rundt 9/11 eller holocaust på internett. Cannabis har ingenting med tømmerindustrien å gjøre, og Cannabis vil ikke redde verdensøkonomien eller kurere kreft. Cannabis har ingenting med tømmerindustrien å gjøre? Og hvordan mener du at det stemmer? Cannabis er et mye bedre produkt for papirproduksjon(kostandseffektivt) og kunne ha utfordret tømmerindustrien hardt hvis den noen gang fikk sjangsen. Hvordan har det seg at du tror du vet mye om dette? Brukt mange dager av livet ditt på fordype deg i dette temaet? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Cannabis har ingenting med tømmerindustrien å gjøre? Og hvordan mener du at det stemmer? Cannabis er et mye bedre produkt for papirproduksjon(kostandseffektivt) og kunne ha utfordret tømmerindustrien hardt hvis den noen gang fikk sjangsen. Hvordan har det seg at du tror du vet mye om dette? Brukt mange dager av livet ditt på fordype deg i dette temaet? Det som er så fint med internett er at man finner det man kaller fakta i det man er enig i, resten er en frase Lenke til kommentar
Shrooms Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Det som er så fint med internett er at man finner det man kaller fakta i det man er enig i, resten er en frase Du finner ikke fakta med mindre du sjekker opp begge sider av en sak. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Du finner ikke fakta med mindre du sjekker opp begge sider av en sak. Kommer helt ann på saken. Anarkister sine faktalinker hopper eg til dømes elegant over. Lenke til kommentar
Shrooms Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Kommer helt ann på saken. Anarkister sine faktalinker hopper eg til dømes elegant over. Okei? Er du sjuk i hodet ditt? Du mener altså at siden noen har en annen politisk ideologi enn deg så ignorerer du det som kommer av dokumentasjon? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Wikipedia er ikke en kvalitetssikret kilde som for eksempel Britannica online. Okei? Er du sjuk i hodet ditt? Du mener altså at siden noen har en annen politisk ideologi enn deg så ignorerer du det som kommer av dokumentasjon? De elsker å buke Wikipedia som kilde. Endret 24. mars 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Cannabis har ingenting med tømmerindustrien å gjøre? Og hvordan mener du at det stemmer? Cannabis er et mye bedre produkt for papirproduksjon(kostandseffektivt) og kunne ha utfordret tømmerindustrien hardt hvis den noen gang fikk sjangsen. Hvordan har det seg at du tror du vet mye om dette? Brukt mange dager av livet ditt på fordype deg i dette temaet? Fordi hemp er allerede legalisert i en haug av land, og blir fortsatt erstattet av tømmerindustrien. Hemp er ikke et magisk materiale som er undertrykket av lover, for det er ikke undertrykket av lover. La meg dra frem et eksempel: Kina Fullt lovlig å produsere hemp og det er ikke undertrykket av noen lover, og de gjør det i 23000 tonn årlig[1] og er verdens ledende produsent med en 79% andel. Til sammenligning er papirproduksjonen til Kina er på 74.1 millioner tonn.[2] Så hvorfor har ikke Kina sin papirproduksjon gått over til det magiske hempet? [1] ftp://ftp.fao.org/do...9e/i0709e08.pdf [2] http://chinaag.org/production/timber-other-forest-products/ Endret 24. mars 2013 av Gavekort Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Wikipedia er ikke en kvalitetssikret kilde som for eksempel Britannica online. http://news.cnet.com/2100-1038_3-5997332.html Study: Wikipedia as accurate as Britannica 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Okei? Er du sjuk i hodet ditt? Du mener altså at siden noen har en annen politisk ideologi enn deg så ignorerer du det som kommer av dokumentasjon? Tar du uttalelsene fra Nord Korea som verdt og i det heile tatt og ta seriøst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) http://news.cnet.com..._3-5997332.html Study: Wikipedia as accurate as Britannica Du er sikker på at den lenken ikke er manipulert til toppen eller fant du den uten å søke? Wikipedia kilde for høyreekstremisme eller nyttig verktøy? Search engine for Wikipedia or the web? Jeg stoler ikke på Wikipedia når det gjelder omstridte temaer. Nettstedet er for mye et offer for ekstreme oppfatninger. Nettstedet er ikke kvalitetssikret. Jeg stoler heller ikke på Google som den objektive søkemotoren de gir seg ut for å være. Det virker som noen amerikanere er enige med meg. http://www.webprowor...iscussion-Forum Jfr de tre første trådene i kategorien: Normal Threads Den andre ble ikke startet av meg, men av en moderator eller administrator som skite ut kommentarer i den tredje tråden i egen tråd. Det er jo en fordel jeg ikke bad om. Study: Wikipedia as accurate as Britannica Da må Britannica ha noen dårlige fagfolk mens Wikipedia har bedre lekfolk som jobber gratis for dem. Endret 24. mars 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Shrooms Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Tar du uttalelsene fra Nord Korea som verdt og i det heile tatt og ta seriøst? Ja, jeg hører på alle parter også gjør meg opp en mening utifra dette. Sånn burde alle operere. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Ja, jeg hører på alle parter også gjør meg opp en mening utifra dette. Sånn burde alle operere. Joda, men noe trenger du ikke og undersøke så veldig mye før du forstår at det faktisk er rein propaganda? Lenke til kommentar
Shrooms Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Joda, men noe trenger du ikke og undersøke så veldig mye før du forstår at det faktisk er rein propaganda? Propaganda er informasjon som bare representerer en side av en sak. Vi får propaganda fra Nord-Korea og vi får propaganda fra vår egen regjering. Det er ikke vits i å late som at vi er mer sivilisert, bedre eller andre flotte ord som vi kan komme på. Er det noe vi er bedre på så er det å beskrive massemord som frigjøring. Vårt propagandasystem er mye bedre enn Nord-Korea sitt. Endret 24. mars 2013 av Shrooms Lenke til kommentar
arcticmonkey Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Ekte cannabis er relativt harmløst for voksne og oppegående mennesker som bruker det iblandt. Problemet er at 80% av cannabis i Europa er syntetisk eller manipulert og at det hovedsakelig er drittunger uten mål og mening i livet som bruker det. Bra argument for å legalisere, men tviler på at det er så mye som 80%. Hvis staten hadde styrt cannabis salget sånn som med alkohol hadde man sluppet dødelig syntetisk cannabis solgt av lugubre folk på gata, og kun hatt ekte cannabis som aldri har drept et menneske noensinne. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Bra argument for å legalisere, men tviler på at det er så mye som 80%. Hvis staten hadde styrt cannabis salget sånn som med alkohol hadde man sluppet dødelig syntetisk cannabis solgt av lugubre folk på gata, og kun hatt ekte cannabis som aldri har drept et menneske noensinne. Å si at ingen overdoser av Cannabis er som å si at ingen overdoser av tobakk. Lenke til kommentar
Shrooms Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Å si at ingen overdoser av Cannabis er som å si at ingen overdoser av tobakk. Nei, det gjør det ikke. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Propaganda er informasjon som bare representerer en side av en sak. Vi får propaganda fra Nord-Korea og vi får propaganda fra vår egen regjering. Det er ikke vits i å late som at vi er mer sivilisert, bedre eller andre flotte ord som vi kan komme på. Er det noe vi er bedre på så er det å beskrive massemord som frigjøring. Vårt propagandasystem er mye bedre enn Nord-Korea sitt. Så hva er vårt propaganda system? Lenke til kommentar
Shrooms Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Så hva er vårt propaganda system? Uhm, pressetalsmenn? Media? Regjeringen? Som sagt propaganda er ensidig informasjon. Du burde sett en dokumentar som gikk på NRK i september i fjor. Handlet om journalisme relatert til krig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå