Indian Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Møller har disse slangene og du kan trygg kjøper 2-3 meter og koster ikke all verden. Kjøp den som er armert med strømpe. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Var en Møllerforhandleren som skulle ha over 700 for veivhusslangen. Men jeg finner vel en løsning. Lenke til kommentar
joka Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 veivhus ventilasjonsslanger til eldre vag er litt "rare", de tåler ikke olje jeg har tapet en slik selv (passat -96) , det holdt flere år vulkaniserings-tape kan du bruke for å fikse slangen. demonter slangen og ta den inn i varmen, den tapen er litt vrien å montere når det er kaldt Lenke til kommentar
baguett Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 takk for tipset. lekker det olje når man tar den løs, eller er det kun under kjøring at olje passerer i slangen? Har ikke vulketape her jeg er nå, men har både gaffatape og eksosbandasje-tape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå