Gå til innhold

Liberale synes homofili er helt naturlig


Anbefalte innlegg

Det er fordi du ikke forstår meg.... eller motivasjonen.. eller hva jeg mener om saken.. enkelt og greit...

 

Desverre tror jeg at jeg forstår deg svært godt.

 

Du misliker innvandrere, og vil derfor at politikerne skal bruke vold mot disse (på dine vegne) for å bli kvitt "problemet" og det er greit om flertallet er enige med deg.

 

Jeg misliker sterkt "homser" (intet imot "lesber" merkelig nok), men anser ikke at min "misliking" berettiger voldsbruk mot disse for å "løse problemet", ikke engang om flertallet deler min "mislikelse".

 

Deri ligger forskjellen mellom oss, for jenter liker vi begge :)

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, isåfall sitter jeg med feil inntrykk, mon tro hvorfor?

 

Er nok fordi du automatisk (som de fleste andre) tror at jeg har noe imot personen bak begrepet innvandrer når jeg snakker om innvandring og folkevandringer... Når jeg sutrer så er det fordi det er blitt en større gruppe, og ikke et enkelt individ...

 

Det er noe helt annet...

 

Blir litt det samme som jeg sa litt over her... At jeg ikke tror det er spesielt gunstig om ALLE var homofile.... Og det er jo da ikke det samme som at jeg har noe imot homofile, eller en homofil person (som ville blitt litt pussig tatt min livssituasjon i betraktning)...

Lenke til kommentar

Jeg syns også at det hadde vært greit med "homser" om det kun hadde eksistert ETT enkelt individ, som jeg aldri trenge å møte ....

 

Problemet er "fordi det er blitt en større gruppe" ;)

 

Jepp.. og dersom denne gruppen blir for stor vil det medføre et problem i forhold til befolkningsvekst innenfor den gruppen...

 

Utover det har det absolutt INGEN konsekvenser...

 

Skulle vi komme til det punktet hvor homofili blir så vanlig at kunstig befruktning (eller one night stands) er eneste utvei så vil jeg også si at det er en noe teit vei å havne på...

 

Da har vi som folk (og meg selv inkludert) ha degenerert til et unormalt og unaturlig stadie som i ytterste konsekvens utsletter oss selv...

 

Men jeg vil ikke si at det er det største problemet her, så det blir vel å overdramatisere vel... Er du ikke enig.. ?

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar
Da har vi som folk (og meg selv inkludert) ha degenerert til et unormalt og unaturlig stadie som i ytterste konsekvens utsletter oss selv...
Jeg anser slett ikke at "homser" er "degenererte", det er kun at deres orientasjon er sådann at jeg personlig får helt frysninger bare av det å bli oppmerksom på at vedkommende har denne orientasjonen. Jeg foretrekker ikke å vite, selv om det med visse personer er umulig å ikke merke.

 

Når det gjelder slike som deg ser det mer ut som en utfordring, utvilsomt en umulig sådann men ...

 

Men jeg vil ikke si at det er det største problemet her, så det blir vel å overdramatisere vel... Er du ikke enig.. ?

"Problemet" slik jeg ser det og som jeg prøvde å påpeke tidligere, er at du har en tankegang som rettferdiggjør at flertallet tyr til vold mot mindretallet, der mindretallet er innvandrere (dvs ikke inkluderer deg selv), mens du ser ut til å ha en noe annen mening om flertallets rett til å ty til vold mot det mindretallet hvor du selv er medlem.

Lenke til kommentar

Jeg anser slett ikke at "homser" er "degenererte",

 

Gud bedre.. godt er det...

 

La meg nå bare presisere at jeg over snakket om "folkegruppe" og ikke om enkeltindivider...

 

Om det skulle være noen tvil her da...

 

"Problemet" slik jeg ser det og som jeg prøvde å påpeke tidligere, er at du har en tankegang som rettferdiggjør at flertallet tyr til vold mot mindretallet, der mindretallet er innvandrere (dvs ikke inkluderer deg selv), mens du ser ut til å ha en noe annen mening om flertallets rett til å ty til vold mot det mindretallet hvor du selv er medlem.

 

La meg nå da spørre deg om hvor i alle dager jeg har skrevet at jeg aksepterer vold mot noen som helst ?

 

Og jeg finner dog heller ikke det helt store grunnlaget for å sette de to tingene opp mot hverandre... Det er helt forskjellige ting...

Lenke til kommentar

La meg nå bare presisere at jeg over snakket om "folkegruppe" og ikke om enkeltindivider...

Folkegrupper eksister kun i ditt hode, i virkeligheten eksisterer kun individene som du i ditt hode mentalt putter i samme bås, om du setter merkelappen sigøyner eller homse på båsen er irrelevant.

 

La meg nå da spørre deg om hvor i alle dager jeg har skrevet at jeg aksepterer vold mot noen som helst ?

Mulig jeg har misforstått deg fullstendig og at du egentlig er for eliminering av alle begrensinger mot innvandring og at alle som vil skal kunne jobbe i Norge? Om ikke er du tilhenger av vold mot de som ikke har rette A4-formatet. Arbeidsleirer anyone?

 

 

 

Og jeg finner dog heller ikke det helt store grunnlaget for å sette de to tingene opp mot hverandre... Det er helt forskjellige ting...

Joda, de er helt forskjellige fordi du befinner deg innen den ene minoriteten (som du ikke ønsker voldsbruk mot for å "løse problemet"), og utenfor den andre minoriteten som du ønsker voldsbruk mot for å "løse problemet". ;)

Lenke til kommentar

Joda, de er helt forskjellige fordi du befinner deg innen den ene minoriteten (som du ikke ønsker voldsbruk mot for å "løse problemet"), og utenfor den andre minoriteten som du ønsker voldsbruk mot for å "løse problemet".

 

La nå stråmenn argumenter ligge og ta heller denne innvandrer debatten i egnede tråder... Det er jo et par av dem...

Lenke til kommentar
Folkegrupper eksister kun i ditt hode, i virkeligheten eksisterer kun individene som du i ditt hode mentalt putter i samme bås, om du setter merkelappen sigøyner eller homse på båsen er irrelevant.

 

Jeg anser kort og godt ikke religion, legning, politisk ståsted, eller andre sosiale forhold som fullverdige grunnlag man kan benytte for å dele folk inn i.

 

Dette er i konstant endring slik som språk og vil alltid være en del av utviklingen og har alltid vært det...

 

Hvordan jeg deler ut merkelapper og hvilke kriterier jeg bruker ser jeg absolutt ikke noen grunn til å diskutere med deg i denne tråden i alle fall... Men å blande sammen diskusjoner om innvandring og legning blir totalt fjernt for meg i alle fall...

 

Annet enn at man kan kalle begge en "gruppe" da.. utover det så er det absolutt ingen fellesnevner så vidt jeg kan se... Vi kan jo like godt sammenligne Belibers og homofile.. det er like ulogisk..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Jeg misliker sterkt "homser" (intet imot "lesber" merkelig nok), men anser ikke at min "misliking" berettiger voldsbruk mot disse for å "løse problemet", ikke engang om flertallet deler min "mislikelse".

 

Nå ble jeg nysgjerrig. Hva slags problem utgjør homoseksuelle som en gruppe?

Lenke til kommentar

Nå ble jeg nysgjerrig. Hva slags problem utgjør homoseksuelle som en gruppe?

Som Abigor påpeker, faktum at lakris gjør meg kvalm gjør ikke at jeg vil forby lakris, jeg unnlater kun å spise lakris, så får de som liker lakris spise så mye lakris de vil for min del. Faktisk vil jeg motarbeide alle som vil forby lakris, slik at de som liker lakris ikke vil bli straffet for sin motbydelige lakrisspising. :)

 

Bytt lakris med røyking, homsing, samt en masse annet som jeg personlig ikke kan fordra så har du hele bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...