Gå til innhold

Liberale synes homofili er helt naturlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åja, så det er den eneste grunnen? Hm Hm, forstår ... Nå er det ikke lenger en sykdom å være dum.

 

Vel, hvis en i familien min var homofil, så ville jeg også slitt også, så da er jo homofili likevel en sykdom gitt.

 

Jeg ville slitt hvis du var i familien min, ergo er du en sykdom?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, for all del, plukk i stykker en setning og tolk den som du vil. Det fungerer som argument. Virkelig.

Så man har en sykdom hvis man er dum? Vil du ikke da også si at man har en sykdom hvis man går etter samme kjønn istedenfor de man faktisk kan få barn med? Det er jo ganske dumt også.

Nei. Det var ikke det jeg sa. La meg prøve en gang til.

Downs Syndrom (sykdommen) gjør at de som lider av det, lever livet med ca 50 IQ, som er halvparten av gjennomsnittet til en vanlig person. Det er mange flere abnormiteter med Downs også (sterilitet, ansiktsform, etc), som er med på å gjøre det til en sykdom.

 

Og homofili? Kom igjen da, noe har du vel? Hva er det som gjør at homofili kan klassifiseres som sykdom?

 

Lenke til kommentar

Ikke lat som jeg plukket i stykker det du sa. Det var akkurat det du sa, folk med downs har lav IQ (dumme), og det er argumentet ditt.

 

Og homofili er, som jeg nettopp sa, en sykdom fordi de går etter samme kjønn istedenfor de man faktisk kan få barn med. Det er også dumt.

 

Han sa at downs er en sykdom, og at mennesker med downs er dumme. Fra dette utleder du at dumhet er en sykdom, men det var ikke det han sa. Alle epler er frukt, men all frukt er ikke epler, etc.

Lenke til kommentar

Ikke lat som jeg plukket i stykker det du sa. Det var akkurat det du sa, folk med downs har lav IQ (dumme), og det er argumentet ditt.

 

Og homofili er, som jeg nettopp sa, en sykdom fordi de går etter samme kjønn istedenfor de man faktisk kan få barn med. Det er også dumt.

Men de har ikke lavere IQ enn andre. Så de er ikke dumme i den forstand, selv om du synes de oppfører seg dumt.

 

Nå kan det diskuteres hvor smart det er å få barn. Kanskje lar smarte mennesker være, mens vi som får dem er de dumme?

 

Geir :)

 

Ja vel? Så HVA gjør downs til en sykdom? Det han sa var jo at det var fordi de var dumme.

Som sagt, at det er en kromosomfeil. Genetiske feil regnes som sykdommer.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Ikke lat som jeg plukket i stykker det du sa. Det var akkurat det du sa, folk med downs har lav IQ (dumme), og det er argumentet ditt.

Så man har en sykdom hvis man er dum?

Jeg vet ikke hva du kaller dette, men det er iallefall tullete.

 

Mesteparten av befolkninge på jorden har en IQ mellom 80 til 120. Det finnes noen som har mer, og noen som har mindre. Dette er naturlig.

De som er født med Downs Syndrom, har konsekvent lavt IQ, gang på gang, og det kan spores direkte tilbake til de genetiske endringene de har fått ved sin unnfangelse. Det samme gjelder de andre plagene de har. Du kan sjekke ut Wikipedia-artikkelen for nærmere beskrivelse av alle de plagene Downs-ofre lider av.

 

Så ja, Downs er en sykdom, og det har vi svært mye vitenskap å støtte opp med.

Og homofili er, som jeg nettopp sa, en sykdom fordi de går etter samme kjønn istedenfor de man faktisk kan få barn med. Det er også dumt.

Hvis målet var å få barn, så kan de runke ned i et reagensglass og gi det til ei dame i spermbanken. De er fullt i stand til å lage barn. De blir bare ikke romantisk involvert med det motsatte kjønn slik heterofile blir. Utenom det ene lille punktet, er de helt like deg og meg.

 

Det kan ikke kalles en sykdom.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva du kaller dette, men det er iallefall tullete.

 

Mesteparten av befolkninge på jorden har en IQ mellom 80 til 120. Det finnes noen som har mer, og noen som har mindre. Dette er naturlig.

De som er født med Downs Syndrom, har konsekvent lavt IQ, gang på gang, og det kan spores direkte tilbake til de genetiske endringene de har fått ved sin unnfangelse. Det samme gjelder de andre plagene de har. Du kan sjekke ut Wikipedia-artikkelen for nærmere beskrivelse av alle de plagene Downs-ofre lider av.

 

Så ja, Downs er en sykdom, og det har vi svært mye vitenskap å støtte opp med.

Hvis målet var å få barn, så kan de runke ned i et reagensglass og gi det til ei dame i spermbanken. De er fullt i stand til å lage barn. De blir bare ikke romantisk involvert med det motsatte kjønn slik heterofile blir. Utenom det ene lille punktet, er de helt like deg og meg.

 

Det kan ikke kalles en sykdom.

Du skriver mye om hvordan downs fungerer, men du har ikke innrømmet at det du sa som gjør det til en sykdom er at de har lav IQ, det er tydeligvis vanskelig for deg å innrømme når jeg sier det på den måten?

Lenke til kommentar

Det er ikke snakk om intelligens. Ikke lat som det er et argument.

Når det gjelder Downs, så er det snakk om IQ (som resultat av sykdommen.) Når det gjelder legninger, så er det ikke snakk om IQ, nei. Jeg later da heller ikke som det er et argument. Hverken for det ene eller andre. Men hva som er "dumt" fra et sosiologisk perspektiv kan diskuteres.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke undersøkt det på nettet, men hva skulle det ellers vært? Man trenger ikke å være ekspert for å forstå at å gå etter samme kjønn ikke er riktig atferd.

Noen mener det er genetisk, men det gjenstår å finne genene som koder for det. Noen påstår det er kulturelt, men det forklarer ikke hvorfor vi finner det hos små barn i heterofile familier. Kan det være hormonelt? ja, selvsagt, men det er heller ikke vitenskapelig bekreftet.

 

Sannheten er at vi vet ikke sikkert.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...