Gjest Slettet-CLIWLovz Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hei! Holder på med ett projekt, hvor jeg skal flytte pc'en ut av rommet mitt, og opp en etasje for å slippe varme og støy. I den sammenhengen lurte jeg på om det er en eller annen "fysisk" måte å skru den av og på? Tenker da hvis pc'en skulle henge seg opp, og da er normalt den eneste måten å få den av på å skru den fysisk av (power off button), men hvis jeg flytter den til ett annet rom vil jeg ikke ha den tilgangen til den.. Er klar over WOL, men da må den først være av.. Så med andre ord trenger jeg noe som kan tvinge pc'en til å skru seg av, om den skulle henge seg opp. Noen anbefalinger? På forhånd takk! Mvh DanVazz Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 En toledere kabel og en bryter samt et par koblinger er alt du trenger. Kobles i serie med powerbryteren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CLIWLovz Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Supert, tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå