Arne Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hei, Skal til puerto rico på søndag, og lurer på om dere vet om det fins billige elektronikkbutikker der? Skulle gjerne hatt en minnekortleser til ipad. Også, er det noen klesbutikker der? Skulle hatt badebukse. Forresten, noen som vet om det er mye åpne trådløse nett der? Så jeg kan laste opp bildene fra kameraet mitt med nevnte minnekortleser. Takk! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Når det gjelder elektronikkbutikker så finnes de men det kan ikke sammenlignes med norske. De har litt forskjellig men ikke det nyeste og litt mer tilfeldig, så det er ikke 100% sikkert at du finner minnekortleser men sjansen er der Klesbutikker er det greit med, om du bare skal ha en badeshorts så er ikke det noe problem Det er mange småbutikker langs strendene også som selger. Men husk at selgerene er veldig innpåslitne så tenk deg om før du går inn, kan bli vansklig å komme ut igjen McDonalds midt i sentrum har vel Wifi, regner med en del andre spiseplasser følger etter, har ikke vørt oppmerksom på det når jeg har vært der. Ellers anbefaler jeg deg å gå strandpromenaden til Amadores, en fantastisk strand som ikke kan måle seg med bystranda. Endret 22. mars 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 Takk for tipsene! Var der en gang for en del år siden, men da var jeg barn, og wifi og klesbutikker var nok ikke det som var høyest prioritert den gangen. Har hørt mye bra om Amadores, så detblir bra. Husker at en fin tur også er å ta båten til en havn, tror den heter Mogan eller Modan elller noget i den dur. Der var det utrolig idyllisk. Andre tips på tampen, før jeg smeller igjen kofferten? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Puerto de Mogan er en fin plass å dra til med båt fra Puerto Rico. De har jo et svært shopping senter med masse butikker, men vi handla ikke noe der da vi var der. Kjempebra resturant litt utenfor sentrum i las olas. Opp gjennom en tunnel ved den østre båthavnen. http://no.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g635887-d1572853-Reviews-Cosi_Come_Sei-Puerto_Rico_Gran_Canaria_Canary_Islands.html Vi hadde wifi på hotellet, så vi sjekket ikke om det var noe rundt omkring, men det pleier å være gratis wifi på endel barer og restauranter.. Endret 25. mars 2013 av Mythos Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Vi tok den båtturen, kjempeflott. Bodde rett over las olas, så gikk en del på restaurantene der nede. Merker som løst jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå