JZA Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Tenkte å kjøpe en sånn en. Lurte derfor på om dere kunne komme med en anbefaling. Hadde vært best, om den var vanlig størrelse og ikke mini. De går på batteri ? Så de påvirker ikke totaltiden på PC'n ? Lenke til kommentar
amilost Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg anbefaler deg å kjøpe optisk med tråd. Da er du ikke avhengig av batterier i musa. Skjønner, kjøp med tråd ! Har en selv, er godt fornøy, riktig nok med bare en laser. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Jeg anbefaler deg å kjøpe optisk med tråd. Da er du ikke avhengig av batterier i musa. Skjønner, kjøp med tråd ! Har en selv, er godt fornøy, riktig nok med bare en laser. Men da tærer den vel på batteri til maskin i stedet ? Og jeg regner med at dette er mer begrenset enn tilgangen på batterier til musa ? Lenke til kommentar
amilost Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Ja, den tar bruker den bærbare sin strøm, men det gjør ikke meg noe når jeg kan bruke den på skolen, ca. 4 timer, og lade den enkelt opp etter 2 timer. Mest praktisk, kanskje. Den bruker ikke så mye strøm heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå