nor50 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Byttet ut Pioneer AVIC F30BT med Pioneer AVH-X3500DAB. Etter det får jeg ikke noe lyd i SUB'en. Bare byttet hovedenhet, ikke noe annet. Noen tips? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg kjenner ikke til noen av de spillerne, men du har kanskje valget om å aktivere sub i menyen? Får subforsterker i det hele tatt signal? Dobbeltsjekk koblinger på spiller slik at du ikke har valgt å sette subben på kildeinnganger osv. Mvh Faller Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 SUB aktivert i meny og spenning på remotekabel bak. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Så forsterkeren lyser som den skal?? Da må det jo være noe med signalet. Er du sikker på at du har koblet deg til sub out bak på spilleren? Prøv i tilfelle en av de andre utgangene og se hva som skjer. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg kom til å tenke på en ting: Den kabelen som fulgte med F30BT der alt koples til byttet jeg ikke ut. Det er samme pluggene osv som på den nye, men mulig det er forskjell på dem allikevel...? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg kom til å tenke på en ting: Den kabelen som fulgte med F30BT der alt koples til byttet jeg ikke ut. Det er samme pluggene osv som på den nye, men mulig det er forskjell på dem allikevel...? Det ser du vel fort om du sammenligner pluggene... Men kommer signalkablene ut sammen med resten av kablene da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå