Gå til innhold

DuckTales kommer tilbake!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker du på det spillet hvor man er donald duck og petter smart har satt opp noen teleporter som sender oss til ulike levler for å redde daisy som var teleporter og ble kidnappet?

Daisy er Dolly på norsk. Petter Smart er Gyro Gearloose på engelsk. Så vet man det. Litt forvirrende å bare oversette enkelte navn. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Daisy er Dolly på norsk. Petter Smart er Gyro Gearloose på engelsk. Så vet man det. Litt forvirrende å bare oversette enkelte navn. ;)

Vet men jeg har vokst opp med de norske navnene så jeg skjenner dem slik

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Spillet ser tildels veldig bra ut og kontrollen er akkurat som den skal være, men disse mellomsekvensene .. uff. Det merkes at dette var noe som kom til midt i utviklingen. Det er litt småartig første gangen, men har man sett dem, har man sett dem. Håper de innser dette og gir oss en patch med mulighet til å deaktivere historiedelen.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er ødeleggende, og det at designvalget er så uforståelig bidrar til irritasjonen. Mener de virkelig at disse sekvensene er severdige hver gang man spiller? I de andre remake-spillene jeg har er det mulig å skru av de fleste nyvinningene. Det burde absolutt vært et alternativ her også. Som utviklerne sa i et intervju - dette med stemmene var noe Disney kom på banen med et godt stykke inn i utviklingen. Det er merkbart. Dette er et flytende og rytmisk spill, og sekvensene føles mest som hakk i plata. Selv når man avbryter dem.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det som er kjekt med originalen for det meste er minner fra da man spilte det, så da kan man bare slå opp spill hylla å sjekke :)

Uansett hvor nytt noe er, så vil originalen alltid være den som slår lys for å si det slik, gjelder for det meste når det kommer til remakes iforhold til originalen. Kan si at det er det samme som å ta en leke fra en unge og gi ungen en ny leke versjon, du vil bare ha den gamle, men så er det min subjektive meningsforhold til spill :thumbup:

For min del, lar jeg fortiden av spill ligge i gode gamle dager, mens nye spill for en sjansj på markedet :)

Og så kan man slå opp en PS1 eller Nintendo når man vil spille for old times sakes og kose seg med potetgull og spill :grin2:

Men er sikkert gøy for noen. Så lenge man får glede ut av det, så er det bare stas ;)

Endret av ZeroX3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...