Datasmurf Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 At Ole peker til venstre og skaper illusjonen om at han fingrer sin grandonkel i anus? Ja, sannsynligvis. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Tenker du på det spillet hvor man er donald duck og petter smart har satt opp noen teleporter som sender oss til ulike levler for å redde daisy som var teleporter og ble kidnappet? Daisy er Dolly på norsk. Petter Smart er Gyro Gearloose på engelsk. Så vet man det. Litt forvirrende å bare oversette enkelte navn. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Daisy er Dolly på norsk. Petter Smart er Gyro Gearloose på engelsk. Så vet man det. Litt forvirrende å bare oversette enkelte navn. Vet men jeg har vokst opp med de norske navnene så jeg skjenner dem slik Endret 15. august 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Spillet ser tildels veldig bra ut og kontrollen er akkurat som den skal være, men disse mellomsekvensene .. uff. Det merkes at dette var noe som kom til midt i utviklingen. Det er litt småartig første gangen, men har man sett dem, har man sett dem. Håper de innser dette og gir oss en patch med mulighet til å deaktivere historiedelen. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hvilken plattform har du det på? Jeg har det på Wii U, og her er det bare å trykke Start og velge Skip Cinematic. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Samme på PS3, men det er for klønete. Hvorfor kan ikke en hvilken som helst knapp, eller select hvis det skal være litt utilgjengelig, hoppe over sekvensene? Eller enda bedre, gi oss muligheten til å slå av alt sammen. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 På Wii U er det bare to knapper. Start -> A -> spill videre. Ikke akkurat noe jeg tenker stort over. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ja, det er null stress på PC i alle fall. Esc + z går så kjapt at cutscenen ikke rekker å starte engang. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg synes det er ødeleggende, og det at designvalget er så uforståelig bidrar til irritasjonen. Mener de virkelig at disse sekvensene er severdige hver gang man spiller? I de andre remake-spillene jeg har er det mulig å skru av de fleste nyvinningene. Det burde absolutt vært et alternativ her også. Som utviklerne sa i et intervju - dette med stemmene var noe Disney kom på banen med et godt stykke inn i utviklingen. Det er merkbart. Dette er et flytende og rytmisk spill, og sekvensene føles mest som hakk i plata. Selv når man avbryter dem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ja ja, deg om det. Jeg liker at de har fått med de originale VA-ene. Greit nok, jeg vokste opp med de norske, men ila. de siste 10 årene har jeg fått et like godt forhold til de originale. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Det er to knapper det er snakk om. Er det virkelig mulig å lage en så stor sak av det? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Små detaljer spille ofte stor rolle. Tafatt argument. Du bidrar jo selv til størrelsen på "saken". Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Sigh... glem at jeg overhode sa noe i første omgang. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hvis det virkelig er hva du er ute etter bør du prøve en annen tone. 1 Lenke til kommentar
medlem-318254 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Det som er kjekt med originalen for det meste er minner fra da man spilte det, så da kan man bare slå opp spill hylla å sjekke Uansett hvor nytt noe er, så vil originalen alltid være den som slår lys for å si det slik, gjelder for det meste når det kommer til remakes iforhold til originalen. Kan si at det er det samme som å ta en leke fra en unge og gi ungen en ny leke versjon, du vil bare ha den gamle, men så er det min subjektive meningsforhold til spill For min del, lar jeg fortiden av spill ligge i gode gamle dager, mens nye spill for en sjansj på markedet Og så kan man slå opp en PS1 eller Nintendo når man vil spille for old times sakes og kose seg med potetgull og spill Men er sikkert gøy for noen. Så lenge man får glede ut av det, så er det bare stas Endret 9. november 2013 av ZeroX3 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Håpte det var denne jeg. http://www.youtube.com/watch?v=U60ad2wRYII Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg visste at det ikke var den, men jeg håper virkelig de lager en remake som fungerer bedre enn det å bruke dosbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå