Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Gjorde de ikke det for noen år siden? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Det få så være. Jeg føler ikke for å bry meg om noen av de som klager over min favorittstemme i tegnefilmjungelen. Når selv Donald klager er det noe feil et sted. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Nøyaktig hvor er det Donald klager over stemmen sin? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Tegnefilmen jeg linket til på forrige side: "Donald's Dream Voice". Den varer bare seks og et halv minutt, og er fra 1948. Hele poenget med den er at ingen forstår hva Donald sier, så han prøver å gjøre noe med det. Utrolig bra tegnet, for øvrig. Noe helt annet enn dritten vi ser i dag, der en knøttliten bit av hvert bilde er animert. Endret 13. august 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Gah, 36 minutter igjen, dette tar alt for lang tid. Men familien hans forstår jo hva han sier, og vennene for den saks skyld. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ikke lenge igjen nå. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Men familien hans forstår jo hva han sier, og vennene for den saks skyld.Hadde alle snakket sånn hadde jeg ikke sagt noe, men når det kun er Donald blir det for teit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Deg om det. Jeg synes det er bra at DuckTales tok med stemmen videre fra de første tegnefilmene. Men nok om det, spillet er fantastisk så langt. Hoppa rett inn i The Moon og sitter for øyeblikket og koser meg med musikken mens jeg idler i spillet. Liker at det fortsatt kjører mens jeg holder på på en annen skjerm. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Har spillet kommet? DuckTales var min desiderte på NES som liten, har gledet meg siden jeg leste at det kom et nytt spill siden april en gang. Hvor får jeg tak i det? Er det slik at det bare kommer til konsoll? Har en x360, men vil mye heller ha det på PC Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Steam. Kommer til 360 i september. >< Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Spiller med en Xbox 360 kontroller på Steam. Har gjort ferdig The Amazone og må si jeg digger det. Har også tatt det obligatoriske pengebadet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Gjorde meg ferdig med The Moon og er i The Himalayas nå. Vanskeligere enn jeg husker fra NES, men så igjen … Det er mange år siden jeg spilte det originale. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Det kommer til Wii U på torsdag. Bra jeg har fri på fredag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Pogoen bugger litt når jeg hopper (som i et faktisk hopp, ikke når jeg dropper), men det er så langt det eneste jeg har å utsette på dette spillet. Cutscenes er enkle å hoppe over om man skulle føle for det (jeg har bare hoppa over de i The Amazon, siden jeg har sett de så mange ganger på YouTube). Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Da har jeg vært igjennom hele spillet på easy. Storkoste meg hele veien. I morgen blir det medium. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Jeg sliter fælt med siste del. Holdt på i en halvtime nå. Faller alltid ned. :| e: Fuck yeah! Det var et blodslit med infernalsk hopping, men jeg klarte det til slutt, og det var verdt det, for å høre musikken under credits. Endret 13. august 2013 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Kjøpte det til PS3 nå og synes det her var skikkelig bra jeg altså, skjønner meg ikke på kritikken det har fått av endel. Er vel endel nostalgi som slår inn på endel kanskje..? Spilt igjennom Amazon og prøvde meg litt på Transylvania, stor koser meg altså 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg har nå en 630 MB stor Wav-fil med all musikken i spillet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Gjorde de ikke det for noen år siden? Tenker du på det spillet hvor man er donald duck og petter smart har satt opp noen teleporter som sender oss til ulike levler for å redde daisy som var teleporter og ble kidnappet? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Er det fakta at dette skjer om man bøyer seg ned forran Ole, Dole eller doffen?(Så det på reddit) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå