JoseCuervo Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Her ser vi et prakteksempel på "gamere" som følge karakterer. Hva med alle dem andre sidene som ga noe bedre da? Er det plutselig irrelevant? Jaja har både NES kassetten og kommende digitale remaken, gleder meg til onsdag Er ikke du imot personangrep??? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg følger generelt ikke anmeldelser, da de er så subjektive som man kan få det. Som han fyren som aldri hadde likt verken originalen eller serien. Hvorfor i all verden setter man folk som ikke liker noe til å anmelde noe? Eller de som har klaget på musikken (som er fantastisk fra ende til annen, og virkelig er spillet verdig), stemmene (de har de originale voice actorene fra serien FFS!), at spillet er for vanskelig, at spillet er for lett. Folk klager for mye. Jeg gleder meg stort uansett. Selv om det blir slakta hos de fleste store anmeldere, gir jeg komplett faen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Kaller du det jeg sa for personangrep? ("gamere") Har sett deg JoseCuervo sagt værre ting til meg og andre enn det der jeg sa, huffda Endret 12. august 2013 av iL Sephiroth 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Det jeg leser det får trekk for er ikke noe jeg ser som negativt så jeg blir nok å kjøpe det etterhvert tenker jeg. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Blir å kjøpe den neste hd remaken i samme stil, Mickey Mouse Castle Of Illusions Vil oppleve disse klassikerene igjen, det er derfor jeg skaffer meg HD-remakes/remasters Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg håper fortsatt på en HD remake av DuckTales: The Quest for Gold. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hva skal man med en anmeldelse av Ducktales remaken? Det er jo gode, gamle Ducktales med bedre grafikk. Man vet hva man får. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Vi som har spilt originalen vet hva man får, men det finnes nok også mange, spesielt av dagens spillere, som ikke vet hva det er for noe. Derfor anmeldelser. Kjøpte det akkurat på Steam. Gleder meg. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Ah, tenkte faktisk ikke på det. Flau nå. Men uansett synes jeg det er litt rart at man gleder seg noe vanvittig til remaken, men når første nameldelse kommer er man ikke like interessert lengre. Derav: Hva forventet man? Det er et spill som kom til NES for mange år siden, så det er logisk nok ikke helt moderne. Men sjarm har det jo i massevis, til tross for at Skrue i alle filmene jeg har sett stirrer rett frem uansett hva som skjer. Skulle tro det ville være en smal sak å endre øynene hans litt, så han i det minste ser i retningen han hopper. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Husker jeg så DuckTales tv-serien for 19 år siden. Minnene er enda tilstede i hode mitt. Ta og hør her: http://youtu.be/mCJkVTBSq0M Ahh the memories! Endret 12. august 2013 av iL Sephiroth 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 ikke så lenge siden jeg prøvde å se den. Ganske bra serie, men irriterte vettet av meg at Donald har så syk stemme i forhold til alle andre. Der er jo klin umulig å høre et kvekk (hihi) av det han sier. Det er spesielt irriterende siden alle andre snakker normalt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Vel, sånn har Donald vært siden den første tegnefilmen han dukket opp i. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 http://www.ign.com/articles/2013/08/12/ducktales-remastered-review?utm_campaign=fbposts&utm_source=facebook 7/10 hos IGN. Ser ut som om spillet vil falle i smak om man likte originalen for å si det slik. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Vel, sånn har Donald vært siden den første tegnefilmen han dukket opp i. Det er så, men jeg er ikke den eneste som klager. http://www.youtube.com/watch?v=4yag-OJrJE8 2 Lenke til kommentar
G.Sears Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Nå er vi mange timer inne i 13. august - slik det står på releasedatoen på steam. Hvorfor har ikke spillet blitt sluppet på nettbutikken ennå? Kan jo ikke være timeforskjellen fra USA heller. Burde blitt sluppet kl. 00.00. Endret 13. august 2013 av G.Sears Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Nå er vi mange timer inne i 13. august. Hvorfor har ikke spillet blitt sluppet på Steam ennå? Kan jo ikke være timeforskjellen fra USA heller. Burde blitt sluppet kl. 00.00. Er det ikke 14? eller er det kun konsoll? Lenke til kommentar
G.Sears Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Står 13. på Steam. Og ved nærmere kikk ser jeg nå at det er tilgjengelig om 11 timer - altså kl. 20.00 i kveld. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Gleder meg til i kveld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Tida går alt for tregt. Det er så, men jeg er ikke den eneste som klager. Det få så være. Jeg føler ikke for å bry meg om noen av de som klager over min favorittstemme i tegnefilmjungelen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hadde vært kult vist de tok og lagde et helt nytt 3d ducktales spill hvor vi kan bevege oss rundt i andeby og bli med på forskjellige eventyr, var nok det warner spector tenkte på før han la ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå