Gå til innhold

DuckTales kommer tilbake!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg følger generelt ikke anmeldelser, da de er så subjektive som man kan få det. Som han fyren som aldri hadde likt verken originalen eller serien. Hvorfor i all verden setter man folk som ikke liker noe til å anmelde noe?

Eller de som har klaget på musikken (som er fantastisk fra ende til annen, og virkelig er spillet verdig), stemmene (de har de originale voice actorene fra serien FFS!), at spillet er for vanskelig, at spillet er for lett. Folk klager for mye. Jeg gleder meg stort uansett. Selv om det blir slakta hos de fleste store anmeldere, gir jeg komplett faen.

Lenke til kommentar

Ah, tenkte faktisk ikke på det. Flau nå. :p Men uansett synes jeg det er litt rart at man gleder seg noe vanvittig til remaken, men når første nameldelse kommer er man ikke like interessert lengre. Derav: Hva forventet man? Det er et spill som kom til NES for mange år siden, så det er logisk nok ikke helt moderne. Men sjarm har det jo i massevis, til tross for at Skrue i alle filmene jeg har sett stirrer rett frem uansett hva som skjer. Skulle tro det ville være en smal sak å endre øynene hans litt, så han i det minste ser i retningen han hopper. ;)

Lenke til kommentar

Nå er vi mange timer inne i 13. august - slik det står på releasedatoen på steam. Hvorfor har ikke spillet blitt sluppet på nettbutikken ennå?

Kan jo ikke være timeforskjellen fra USA heller. Burde blitt sluppet kl. 00.00.

Endret av G.Sears
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hadde vært kult vist de tok og lagde et helt nytt 3d ducktales spill hvor vi kan bevege oss rundt i andeby og bli med på forskjellige eventyr, var nok det warner spector tenkte på før han la ned

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...